امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53807 تاریخ انتشار: شنبه ۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۸:۱۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

ایمان شالچیان تبریزی در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

دیوارسبزتیاب درشرایط کرونایی به پیشگیری ازافسردگی و حفظ ارتباط با طبیعت کمک می‌کند/ المان‌های تولیدی ما ساخت داخل و نسبت به شرایط جوی ، گرما ، سرما و نور خورشید مقاوم هستند

خبرایران : مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب گفت: ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که فشار اقتصادی برهمه مردم تحمیل می‌شود و نیاز داریم که خلاء ایجاد شده بخاطر کرونا را جبران کنیم و طبیعتا فضای سبز و گل و گیاه کمک شایانی به پیشگیری از افسردگی و حفظ ارتباط با طبیعت می‌کند.
دیوارسبزتیاب درشرایط کرونایی به پیشگیری ازافسردگی و حفظ ارتباط با طبیعت کمک می‌کند/ المان‌های تولیدی ما ساخت داخل و نسبت به شرایط جوی ، گرما ، سرما و نور خورشید مقاوم هستند

ایمان شالچیان‌تبریزی مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب درگفتگوبا خبرنگارخبرایران اظهارداشت: محصول ارائه شده توسط ما «دیوار سبزتیاب» نام دارد که همان پوشش گیاهی است که هم در داخل و هم در خارج ساختمان و هرکجایی که نیاز به فضای سبز باشد، قابل استفاده است.

وی تصریح کرد : طبعا ما در جامعه‌ای زندگی می‌کنیم که فشار اقتصادی برهمه مردم تحمیل می‌شود و نیاز داریم که خلاء ایجاد شده بخاطر کرونا را جبران کنیم و طبیعتا فضای سبز و گل و گیاه کمک شایانی به پیشگیری از افسردگی و حفظ ارتباط با طبیعت می‌کند.

شالچیان‌تبریزی خاطرنشان کرد : پوشش گیاهی ما به دلیل فضا و حجم کمی که اشغال می‌کند، قابل اجرا در «تراس» و «پشت‌بام» نیز بوده و توصیه می‌کنم با توجه به شرایط کرونا، مردم به گل و گیاه بیشتر روی بیاورند، چون بر اثر تحقیقات انجام شده دارای اثر بایوفیلی (ارتباط انسان با طبیعت) بر مردم می‌باشند .

وی ادامه داد : بیمارانی که در محیط سرسبزهستند احتیاج کمتری به مسکن‌ها دارند و دوره بهبود کوتاهتری دارند.همچنین بیمارستان‌هایی در رامسرافتتاح شده که براساس ارتباط بیمار با طبیعت طراحی شده و روند بهبود بیماری سریعتر و قوی‌تر انجام و مردم می‌توانند این شرایط بوجود آمده را راحت‌تر تحمل کنند.

شالچیان‌تبریزی تاکید کرد: درست است که نمی‌توانیم به سفر برویم‌ اما حداقل می‌توانیم فضای سبز و انرژی مثبت حاصل از آن را پیدا کنیم و در کنار خود داشته باشیم. طبعا گیاهان تعریقی دارند که رطوبت را متعادل می‌کند و با تولید اکسیژن کمک خوبی برای ریه‌هاست و سبب جذب فرمالدئید و گازهای مضر شده و طبعا جریان هوا باعث می‌شود اکسیژن جریان پیدا کرده و موجب سلامت خود گیاه نیز شود.

وی ابرازداشت : المان‌های تولیدی ما ساخت داخل می‌باشد و از مواد پلی پروپیلن نو ساخته می‌شود و همچنین به آن مواد آنتی یووی اضافه می‌کنیم که مقاومتی نسبت به شرایط جوی ، گرما ، سرما و نور خورشید ایجاد می‌کند.

مدیرعامل شرکت آب وخاک آریا تیاب درخصوص همکاری با شهرداری ها هم عنوان داشت: به دلیل معوقاتی که از ۴ سال قبل پرداخت نشده و همچنین به دلیل کاهش ارزش پول آسیب‌های زیادی به بخش خصوصی وارد شده است. طبعا شهرداری که توجه زیادی به گل و گیاه و پوشش سبز دارد، می‌تواند کمک شایانی به کاهش اضطراب مردم داشته باشد، ولی متاسفانه به دلیل کمبود بودجه و سنگ‌اندازی ناشی از آن، کمکی به تولیدکننده نمی‌کند و عطای آن را به لقایش می‌بخشد.

وی درپایان سخنان خود گفت : پیج اینستاگرام ما نیز با نام تجاری gdtiab برای  علاقمندان طراحی شده که مخفف گلدان دیواری تیاب است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به وب‌سایت ما http://tiab.ir/ مراجعه نمایید

اطلاعات تماس

021-88845454

021-88848410

و برای دریافت مشاوره می‌توانند با شماره ۰۹۳۰۴۸۱۴۱۴۱ تماس بگیرند.

آدرس ما : تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوی مدائن، پلاک 18، واحد یک

 

پیج اینستاگرام تیاب:

 https://instagram.com/gdtiab?igshid=1erd8oyoz4nts

آدرس سایت  شرکت آب وخاک آریا تیاب

http://tiab.ir/

http://TiabGreenWall.com

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب