امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53842 تاریخ انتشار: جمعه ۲۸ آبان ۱۴۰۰ ساعت ۳:۵۹:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر روابط عمومی شرکت نمایشگاه ها اعلام کرد؛

مردم از لوازم خانگی ایرانی استقبال می کنند

خبرایران : مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی گفت: مردم از لوازم خانگی ایرانی استقبال کرده اند.
مردم از لوازم خانگی ایرانی استقبال می کنند
به گزارش خبرایران از ستاد خبری بیست و یکمین نمایشگاه لوازم خانگی، حمیدرضا آملی در حاشیه بیست و یکمین نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی گفت: در بحث شیوه نامه های بهداشتی که در شرکت سهامی نمایشگاه ها تدوین شده و به تصویب وزارت بهداشت رسیده، ما الزاماتی را برای بخش های مختلف داریم. از جمله غرفه داران، بازدیدکنندگان و سایت داران که همه اینها در شرکت سهامی نمایشگاه ها رعایت می شود.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی ادامه داد: سعی کردیم نمایشگاه لوازم خانگی و سایر نمایشگاه ها را به سمت مباحث تخصصی ببریم.

آملی ادامه داد: این نمایشگاه فرصتی است برای اینکه مردم با کالاهای ایرانی آشنا شوند.

مدیر روابط عمومی شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی جمهوری اسلامی با بیان اینکه ما از روزهایی که مردم به دنبال کالاهای خارجی بودند، فاصله گرفته ایم، گفت: نسبت به کالای ایرانی اعتمادی ایجاد شده و مردم با خیال راحت و افتخار کالای ایرانی می خرند و خدمات پس از فروش این کالاها بهتر از کالای خارجی است. ضمن اینکه با اهتمامی که صدا و سیما داشته در بخش های رسانه ای داشته امروز فضای کشور فضایی است که از کالای ایرانی استقبال می کند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب