امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53904 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۷:۲۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی اکبر کریمی پور اعلام کرد؛

طرح نهضت درختکاری در منطقه۲ آغاز شد / استقرار ۱۳ پایگاه توزیع نهال در منطقه۲

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ گفت : همزمان با اجرای طرح فراگیر توزیع و کاشت نهال در باغچه منازل شهروندان ، ۱۲ پایگاه توزیع نهال در بوستان های منطقه۲ مستقر هستند.
طرح نهضت درختکاری در منطقه۲ آغاز شد / استقرار ۱۳ پایگاه توزیع نهال در منطقه۲
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه۲، علی اکبر کریمی پور، معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۲ با اعلام این خبر گفت: با توجه به اهمیت فضای سبز در کاهش آلودگی هوا و حفظ محیط زیست، طرح فراگیر توزیع وکاشت نهال در باغچه منازل شهروندان و همچنین کاشت نهال در حاشیه معابر و بدنه بزرگراهها در قالب طرح نهضت درختکاری در سطح محلات در حال اجرا است.
وی افزود: شهروندان می تواننداز طریق تماس تلفنی با سامانه ۱۳۷ و مراجعه حضوری به مراکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه، محل سکونت خود را اعلام و پس از انجام بررسی های لازم نسبت به اعزام کارشناس و کاشت نهال مناسب در منازل اقدام می شود.
وی در ادامه به استقرار ۱۲ پایگاه توزیع نهال اشاره کرد و افزود: پایگاه های توزیع نهال در بوستان‌های شقایق،اشرفی اصفهانی،ستارخان،نارون،ورزش ،جوانه،آزادی،بازیافت، خوارزم، کودک، سپهر و گلپاد آماده اهدا نهال به شهروندان است.
کریمی پور گفت: همه گیاهان از انواع سازگار با شرایط آب و هوایی شهر تهران تامین شده و کارشناسان فضای سبز با استقرار در پایگاه های توزیع نهال، آموزش های لازم درخصوص نگهداری و رسیدگی مناسب تر نهال های تازه کاشت به شهروندان ارائه می کنند.
وی افزود: این طرح با هدف افزایش رضایت شهروندی و توسعه امر درختکاری و نگهداری آن  انجام می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب