امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 53988 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۵:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برای اولین بار در دنیا؛

هارد اپیسر AC732 با تحمل فشار 4 هزار کیلوگرم پا به عرصه تکنولوژی گذاشت

خبرایران : پس از دوران همه گیری ویروس کرونا، کار از راه دور بسیار رایج است و هارد دیسک های قابل حمل برای بسیاری از افراد یک ضرورت روزمره است، شرکت اپیسر تولید کننده پیشرو بین المللی دستگاه های ذخیره سازی دیجیتال، هارد دیسک قابل حمل AC732 مجهز به USB 3.2 Gen 1را به بازار عرضه کرده است.
هارد اپیسر AC732 با تحمل فشار 4 هزار کیلوگرم پا به عرصه تکنولوژی گذاشت

به گزارش خبرایران، در طراحی این مدل هارد از ظاهر یک حرفه ای مدرن در لباس و کروات الهام گرفته شده است و این محصول را پیرامون این کانسپت  با رنگ سیاه مشکی و خطوط ساده و آراسته طراحی کرده است.

هارد AC732 با نمای حرفه ای و مقاومت بالا که در درایورهای ارتشی می توان یافت با ترکیب آلیاژ آلومینیوم و حکاکی قابل توجه آن که شبیه گردنبند است و فضای حرفه ای را ایجاد می کند.

ترکیب سندبلاست پلاستیکی و فلزی با براقیت بالا لایه بندی مواد مختلف در بدنه هارد را برجسته نموده و بافتی دلپذیر ایجاد می کند. طراحی صاف و گرد در کناره ها باعث افزایش قدرت کاربر می شود و احتمال افتادن هارد دیسک را کاهش می دهد و  حالت زیبایی را در هر زمان و هر مکان حفظ می کند.

بکارگیری عنوان پیشرفته برای AC732 فخر فروشی نیست. این هارد با  تجمیع پنج کیفیت مقاومت در برابر فشار (حداکثر 4000 کیلوگرم) ، و تست افتادن ارتش ایالات متحده و همچنین دریافت گواهینامه ضد آب ، ضد گرد و غبار و گذر از استاندارد IP68 به گونه ای ساخته شده است تا در شرایط دشوار به کار خود ادامه دهد و مقاومت به گونه ای است که حتی اگر به مدت 60 دقیقه به طور مداوم 1 متر زیر آب قرار بگیرد ، و یا تحت فشار 4000 کیلوگرم  قرار گیرد، داده های داخلی آسیب نمی بینند. سیستم ضد لرزش و سیستم تعلیق داخلی انحصاری می تواند به طور موثر شوک ها را جذب کرده و احتمال آسیب را کاهش دهد. این طراحی حرفه ای بودن را فریاد می زند و فناوری هایی که از آن پشتیبانی می کنند واقعاً به محافظت از داده های حساس کمک می کنند.

هارد AC732 در ظرفیت هایی از جمله 1 ترابایت ، 2 ترابایت ، 4 ترابایت و 5 ترابایت موجود است به نحوی که می تواند حداکثر 2.5 میلیون عکس و تقریباً 2083 ساعت فیلم با کیفیت بالا با کیفیت Full HD ذخیره کند ، و نیازهای فضای ذخیره سازی بزرگ را که متخصصان کسب و کار نیاز دارند برآورده می کند. همچنین از چراغ های LED دو رنگ، که به وضوح وضعیت درایو را نشان می دهند ، بهره می برد.

همچنین این هارد ها از رابط انتقال سریع و پر سرعت USB 3.2 Gen 1 استفاده می کند و به یک کابل USB نوع A با دوام مجهز شده است. این اتصال برای بیش از 10 هزار تست پلاگین آزمایش شده است، همچنین AC732 دارای 3 سال ضمانت می باشد.

تجمیع کلیه مزایا در یک دستگاه، برای کاربرانی که ارزش محافظت از داده ها را می دانند جایی برای انتخاب دیگری در بازار نمیگذارد.

شرکت Apacer با ارائه مداوم محصولات و خدمات نوآورانه قابل اعتماد و مطابق با روح نام تجاری " دسترسی به بهترین ها" یک تولید کننده پیشرو در جهان است و به مصرف کنندگان امکان می دهد زندگی روزمره خود را به راحتی ضبط کرده و داده های دیجیتالی را ذخیره و به اشتراک بگذارند.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب