امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54045 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۳:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تدابیر پیشگیرانه منطقه 19 برای ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری

خبرایران : معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه 19 از آماده باش و اجرای تمهیدات لازم برای رفع مخاطرات احتمالی در مراسم چهارشنبه سوری خبر داد.
تدابیر پیشگیرانه منطقه 19 برای ایجاد فضای امن در چهارشنبه سوری
به گزارش خبرایران ازروابط عمومی شهرداری منطقه 19، مجید صبوری با تأکید بر  ایجاد جوی آرام و برگزاری بی خطر مراسم چهارشنبه آخر سال بیان کرد: در همین راستا ضمن آماده باش کلیه عوامل خدمات شهری و شهرداران نواحی در روز سه شنبه ، تجهیزات لازم از جمله واترجت، خاور و کپسول های آتش نشانی برای اطفاء حریق در شب چهارشنبه تدارک و کلیه تانکرهای آب مستقر در نواحی نیز آبگیری می شود. 
او ادامه داد: برای جلوگیری از رفع مخاطرات ناشی از آتش افروزی و زباله سوزی در شب چهارشنبه، تمامی مواد اشتعال زا از جمله زباله های حجیم، شاخه های خشک درختان، لاستیک های فرسوده و مخازن موقت پسماند (1100لیتری) جمع آوری خواهد شد.
صبوری افزود: پس از برگزاری مراسم چهارشنبه سوری عوامل خدمات شهری نسبت به پاکسازی کامل محیط و نظافت اقدام خواهند کرد. 
معاون شهردار منطقه خاطرنشان کرد: به منظور پیشگیری از حوادث مراسم چهارشنبه آخر سال، آموزش های مجازی نیز به شهروندان از طریق کانال های مجازی محلات این منطقه صورت می گیرد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب