امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54072 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ ساعت ۲:۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حضور سران کشوری و لشگری و مدیران ارشد شهرداری تهران ؛

خیابان شهامت منطقه ۱۹ افتتاح شد / توکلی : خروج خیابان شهامت از بن بست ازمطالبات جدی مردم و شورایاران منطقه 19 بوده است

خبرایران : مراسم افتتاح خیابان شهامت همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان و با حضور جمعی از سران کشوری و لشگری، مدیران ارشد شهرداری تهران ، شهردار و مدیران شهرداری منطقه 19 برگزار شد.
خیابان شهامت منطقه ۱۹ افتتاح شد / توکلی : خروج خیابان شهامت از بن بست ازمطالبات جدی مردم و شورایاران منطقه 19 بوده است

به گزارش خبرایران، مراسم «افتتاح خیابان شهامت» همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان صبح امروز دوشنبه 25 اسفندماه 1399 با حضور«علی توکلی» شهردارمنطقه 19 ، «آیت الله محمد حسن ابوترابی فرد» امام جمعه موقت تهران «محمد سالاری» رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شهرداری تهران ،«افشین حبیب زاده» رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران، «علی اعطا» عضو این کمیسیون، «صفا صبوری دیلمی» معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، «آیت الله عیسی موسوی هشترودی» و «حسین سروری » معاون سیاسی فرمانداری تهران ، «سرتیپ دوم خلبان شیخی» معاون هماهنگی هوانیروز، «احمد یوسف پور» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر ، شورایاران منطقه 19 ، جمعی از سران کشوری و لشگری، مدیران ارشد شهرداری تهران ، مدیران شهرداری منطقه 19 و اصحاب رسانه در منطقه 19 برگزار ودراین مراسم «محمد سالاری» رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران اظهارداشت: متاسفانه تغییر انگاره سوداگرانه مدیریت شهری در شهرفروشی برای اداره شهر و کاهش کیفیت زندگی و افزایش ترافیک تأثیر گذار بوده است.

 

سالاری: انسجام مسئولین، نهادهای حاکمیتی ، معتمدین، روحانیت معزز و خانواده معظم در منطقه 19 الگو و سرلوحه کار دیگر مدیران شهر تهران باشد

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران تصریح کرد: در دوره مدیریت شهری جدید با وجود مشکلات مالی موجود موفق شدیم این انگاره را کنار گذاشته و مصوبه برج باغ ها را لغو و آن را به خانه باغ ها تبدیل کنیم.

وی به اجرای پروژه های توسعه محله ای در این دوره در راستای رفع مطالبات شهروندان و شورایاران اشاره و ابرازداشت : اسناد توسعه محله ای مبتنی برمشارکت واقعی محلات و شورایاران تهیه شد که در گام اول نیز 1200 پروژه توسعه محله ای تعریف و 650 پروژه اجرا شده است.

سالاری از خدمات شهردار و شورایاران منطقه 19 در افتتاح این خیابان به عنوان کاری ماندگار و ارزشمند قدردانی وعنوان داشت: انسجامی که در منطقه 19 میان مسئولین، نهادهای حاکمیتی و معتمدین، روحانیت معزز و خانواده معظم شهدا ایجاد شده، الگو و سرلوحه کار دیگر مدیران شهر تهران باشد.

 
 
 
حبیب زاده : با لغو مصوبه برج باغ ها و طرح جدید خانه باغ ها، سطح اشغال باغات به 10 درصد کاهش یافت

افشین حبیب زاده رئیس کمیته نظارت شورای اسلامی شهر تهران نیز دراین مراسم اظهارداشت: اقدامات مهم شورای شهر تهران در این دوره پروژه های توسعه محله ای بوده و در این منطقه80 پروژه توسعه محله ای تعریف که 60 مورد از آنها اجرا شده است و این اقدام مهم در سال 1400 نیز تداوم خواهد داشت.

حبیب زاده با اشاره به موضوع پروژه باغات و مصوبه شورای اسلامی شهر در این خصوص خاطرنشان کرد: با لغو مصوبه برج باغ ها و طرح جدید خانه باغ ها، سطح اشغال باغات به 10 درصد کاهش یافته است.

وی بازپس گیری املاک متعلق به شهرداری و بیت المال را از دیگر اقدامات اجرایی مهم در این دوره دانست و ادامه داد: این املاک به صورت غیرقانونی به اشخاص حقیقی و حقوقی واگذار شده بود که در حال حاضر بخش قابل توجهی از آن ها پس گرفته شده و الباقی نیز در حال پیگیری است.

 

توکلی: خروج خیابان شهامت از بن بست ازمطالبات جدی مردم و شورایاران منطقه 19 بوده است

علی توکلی شهردار منطقه 19 نیز در این مراسم طی سخنانس اظهارداشت: خروج خیابان شهامت از بن بست یکی از مطالبات جدی مردم و شورایاران این منطقه بوده است.

وی تصریح کرد : بخشی از این خیابان در اختیار ارتش جمهوری اسلامی بود که بعد از یک سال جلسات متعدد در نهایت به توافق منجر شد و با همکاری سازمان املاک شهرداری تهران برای رفع معارضات ملکی، درنهایت این پروژه با موفقیت به سرانجام رسید وبه عنوان عیدی در آستانه نوروز و سال جدید به شهروندان منطقه 19 تقدیم شد.

توکلی افزود: بهترین کار برای ادامه راه شهدا و عمل به وصیت حضرت امام (ره) خدمت به مردم و رضایت مندی آنان است و این مهم را در اولویت برنامه های شهرداری این منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به افتتاح یک پروژه درهرهفته تاکید کرد: این خدمات در سال 1400 نیز با همراهی شهروندان و شورایاران تداوم یابد.

 

ابوترابی فرد: در آمدهای شهرداری باید به درآمدهای پایدار مبدل شود

آیت الله محمد حسن ابوترابی فرد امام جمعه موقت تهران نیز دراین مراسم طی سخنانی اظهارداشت : در آمدهای شهرداری باید به درآمدهای پایدار مبدل شود و درآمدهای صحیح و اصولی می تواند شهرداری را به حفظ منابع و سرمایه ها هدایت کند .

وی ادامه داد: اینکه درخصوص هزینه ها نیز باید دقت شود و در همین راستا نیز ارائه خدمات محله محور با رصد دقیق نیازهای شهروندان، خدماتی ماندگار محسوب می شود.

ابوترابی فرد درپایان سخنان خود گفت : بنده به نوبه خودم از خدمات انجام شده در شهر برای آرامش شهروندان از شهرداری تهران تشکر و قدردانی دارم، چرا که احداث خیابان شهامت در این منطقه اقدامی هماهنگ با هزینه نسبتا محدود محسوب می شود که با اجرای آن زمینه  افزایش کیفیت زندگی شهروندان منطقه فراهم خواهد شد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب