امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54112 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۴:۵۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مهدی بصیری اعلام کرد؛

برپایی نمایشگاه هفت سین نوروزی در شهربانوی بوستان بزرگ ولایت

خبرایران : مجموعه شهربانوی بوستان ولایت میزبان بانوان علاقمند به هنرهای دست ساز ویژه نوروز در نمایشگاه هفت سین نوروزی است.
برپایی نمایشگاه هفت سین نوروزی در شهربانوی بوستان بزرگ ولایت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، مهدی بصیری معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر گفت: این نمایشگاه در راستای استقبال از بهار و حمایت از بانوان هنرمند و کارآفرین در قالب برپایی نمایشگاه محصولات تزیین هفت سین از 20 اسفند در شهر بانو دایر شده است.
او با بیان اینکه در این نمایشگاه زمینه فروش حضوری و غیر حضوری انواع هفت سین در گالری دنیای هنر ایجاد شده است افزود: بانوان علاقمند می توانند طی ایام عید از ساعت  9 لغایت ۱۵ از محصولات این نمایشگاه دیدن کنند.
به گفته بصیری شهربانوی بوستان ولایت در ایام نورور نیز پذیرای بانوان تهرانی در فضای زیبای بهاری برای استفاده از خدمات این مجموعه خواهد بود.
این مسئول در ادامه از برگزاری کارگاه مهارت آموزی با عنوان «حس و حال خوب زندگی» در شهربانو خبر داد و ادامه داد: این کارگاه  ویژه ایام نوروز 1400 تدارک دیده شده است که به صورت مجازی و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب