امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54156 تاریخ انتشار: شنبه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در شهرستان نطنز چه می گذرد

خبرایران : شنیده ها حاکی از این است که اخیرا در شهرستان نطنز در اتفاقی عجیب و تامل انگیز نسبت به قیمت گذاری بسیار بالا و چند برابری، چند قطعه زمین برای فروش در شهرستان نظنز اقدام گردیده است .
در شهرستان نطنز چه می گذرد
شنیده ها حاکی از این است که اخیرا در شهرستان نطنز در اتفاقی عجیب و تامل انگیز نسبت به قیمت گذاری بسیار بالا و چند برابری،  چند قطعه زمین برای فروش در شهرستان نظنز  اقدام گردیده است  ( قیمت زمین در آن  محدوده و منطقه مشخص از شهرستان حدودا دو تا سه میلیون تومان تا قبل از این قیمت گذاری  بوده است  و امروز  اراضی  با ارزش گذاری جدید  ، دو تا سه برابر به مردم بی پناه واگذار  می نمایند .) 
اما ظاهرا قیمت گذاری فوق روی چند  قطعه زمینهای مذکور  اگر از سوی یک نهاد و سازمان شبه دولتی و یا مردم نهاد بوده  باشد  باعث مبنا قرار گرفتن قیمت ها سایر اراضی شهر و حتی ایضا و شاید مورد استفاده بعضی از افراد  سود جو در فروش  زمین ها و املاک  شده  باشد و افزایش یک شبه قیمت ها در شهرستان را در پی داشته است  ، تا جاییکه سایر  اراضی به بهانه همین قیمت گذاری   تا دو و سه برابر ارزش واقعی زمین ها در معرض فروش قرار گرفته است  ‌ . 
و این قیمت گذاری دارد آتش به خرمن داراییهای مردم منطقه می زند و موج شدید گرانی را در شهرستان به دنبال داشته است  . و بعضا هستند افرادی که بر این موج سوار شده و سعی بر افزایش بی رویه قیمت ها نه تنها در بحث اراضی بلکه  سایر موارد نیز  دارند . 
گرانی و تورمی که ساخته دست خودمان میباشد دارد ذره ، ذره اموال مردم را در موج ویرانگر خود نابود میکند . 
و چه بسا پس از این افزایش  بی رویه قیمت ها  ، سقف این  قیمت های کاذب  به ناگهان بر سر خریداران بشکل آوار فرو ریخته و در   آینده  خود رو بنوعی مال باخته بدانند . 
همچنین احتمالا دود این آتش  موج تورم خود ساخته که بر اثر یک تصمیم سازی بدون توجه به جوانب آن (ارزش گذاری چند برابری چند قطعه زمین ) که بر شهر تحمیل شده است  قطعا تا مدتها در چشم شهروندان خواهد بود.  
لذا ضمن قدر دانی  و تشکر  از  مسولین  محترم و زحمتکش  شهرستان ،
از دستگاه های ذیربط و نظارتی کشوری  تقاضا می شود موضوع را مورد بررسی قرار داده و احیانا این فرضیه را که مورد بررسی قرار دهند  که (علیرغم اینکه سیر صعودی قیمت ها در بحث مسکن و زمین  در بیشتر نقاط کشور متوقف و حتی  بعضا شکل نزولی به خود  گرفته است )  تصمیم سازان و افراد دخیل در این گرانی  آیا خود از افزایش بی رویه  و قیمت‌های زمین  در شهرستان نطنز ( بطور مثال با فروش زمین های شخصی خود با قیمت های کاذب جدید) بهرمند می شوند یا خیر ؟ مورد توجه ویژه قرار دهند .

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب