امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54167 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۲:۴۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ایجاد مسیر سبز در بزرگراه شهید هاشمی و کاشت 2 هزار اصله درخت

خبرایران : شهردار منطقه 19 از پیشرفت 70 درصدی طرح ایجاد مسیر سبز در بزرگراه شهید هاشمی و کاشت 2 هزار اصله درخت در این محور خبر داد.
ایجاد مسیر سبز در بزرگراه شهید هاشمی و کاشت 2 هزار اصله درخت
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، علی توکلی با اعلام این خبر گفت: فعالیت کاشت درخت در 70 درصد از مسیر شمال به جنوب این محور بزرگراهی به اتمام رسیده و در مسیر باقیمانده نیز درحال انجام است. 
به گفته او تاکنون 2 هزار اصله درخت رودبار در بزرگراه شهید هاشمی کاشته شده و 1000 متر عملیات لوله کشی نیز به منظور آبیاری مکانیزه درختان اجرا شده است. 
شهردار منطقه همچنین با اشاره به اجرای موفقیت آمیز طرح ساماندهی گل فروشان حاشیه بزرگراه شهید هاشمی افزود: این طرح با هدف تسهیل تردد در این بزرگراه و کاهش آسیب به کودکان گل فروش، بیش از 3 ماه است که در این محور درحال اجرا بوده و در سال جدید نیز با جدیت ادامه خواهد داشت.
براساس این گزارش احمد مسجد جامعی عضو شورای اسلامی شهر تهران نیز در بازدید از بزرگراه شهید هاشمی، از خدمات مدیریت شهری این منطقه در ساماندهی این بزرگراه و ایجاد مسیر سبز در این محور پرتردد تقدیر کرد.
این گزارش می افزاید: نگهداشت بزرگراه شهید هاشمی و افزایش ایمنی تردد در آن با توجه به حجم تردد خودروها در این مسیر مواصلاتی بویژه برای دسترسی به بهشت زهرا (س) از اولویت های اجرایی شهرداری منطقه 19 است و در همین راستا نیز با  استقرار نیروهای یگان ویژه شهرداری و مشارکت چشمگیر پلیس راهور، خودروهای عبوری این محور در روزهای پایانی سال 99 ، ترددی بسیار روان و ایمن تجربه کردند.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب