امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54170 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ساعت ۹:۵۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد

خبرایران : بانک ملی ایران این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است که از منزل و یا محل کار خود نه تنها امور روزمره بانکی را انجام دهند، بلکه فرم های مرتبط با احراز هویت، گواهی امضا یا درخواست های مرتبط با تسهیلات را نیز تکمیل و ثبت کنند.
جدیدترین شعبه بانک ملی ایران در خانه شما افتتاح شد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی بانک ملی ایران، «نشان بانک» تازه ترین دستاوردی است که توسط این بانک رونمایی شده است؛ فضایی که به معنای واقعی کلمه، حضور مشتری در شعبه را تداعی می کند.
مشتریانی که پیش از این برای دریافت صورتحساب، استعلام وضعیت چک، دریافت گواهی تمکن مالی و ... به شعب بانک مراجعه می کردند، با «نشان بانک» نه تنها از همه این خدمات بهره مند می شوند، بلکه خدمات تازه و منحصر به فردی را نیز دریافت می کنند.
«گواهی امضا» یکی از مهمترین کاربردی های شعبه دیجیتال بانک ملی ایران است که نه به شکل سنتی و حضوری، بلکه به صورت کاملا غیرحضوری و از طریق تلفن همراه انجام می شود.
«افتتاح حساب» نیز که همیشه یکی از اصلی ترین دلایل مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک بود، در «نشان بانک» به صورت غیرحضوری ممکن است.
این خدمات که بر روی اپلیکیشن ایوا ارائه می شود، نه تنها مشتری را از حضور در شعبه برای انجام بسیاری از امور بانکی بی نیاز می کند، بلکه هزینه خدمات را نیز کاهش داده و به کاهش خطر انتقال بیماری ها نیز می انجامد.
«نشان بانک» بانک ملی ایران به زودی خدمات تازه ای نیز به مشتریان ارائه خواهد کرد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب