امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5419 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فرجی، صادقی،علی اسدزاده و...؛

داوران بخش مسابقه« سینما-ویدئو» جشنواره فیلم یاس معرفی شدند

محمدرضا فرجی، علی اسدزاده، سعید صادقی و افشین اسدزاده به عنوان داوران بخش «سینما- ویدئو» دومین جشنواره بین المللی فیلم یاس انتخاب شدند.
داوران بخش مسابقه« سینما-ویدئو» جشنواره فیلم یاس معرفی شدند

به گزارش خبرایران  به نقل از ستاد خبری دومین جشنواره بین المللی فیلم ویدئویی (یاس)، یکی از بخش های این جشنواره بخش مسابقه «سینما-ویدئو» است.

هدف از برگزاری این بخش، تقدیر از آن دسته فیلم های ایرانی است که با رعایت استانداردهای فنی در شبکه نمایش خانگی توزیع شده اند.

در این بخش قرار است یاس زرین به برترین کیفیت عرضه محصولات نمایش خانگی که شامل زیرنویس، پشت صحنه، اتورینگ و مواد تبلیغی است، اهدا شود.

بر اساس این خبر، در این دوره از جشنواره آثار ارسال شده به دبیرخانه توسط «محمدرضا فرجی» مدیر کل اداره ارزشیابی و نظارت سازمان سینمایی، «افشین اسدزاده» دبیر شورای پروانه نمایش خانگی، «علی اسدزاده» و «سعید صادقی» کارشناسان نمایش خانگی داوری می شوند.

دومین جشنواره بین‌المللی فیلم ویدئویی (یاس) یکم تا ششم شهریور به دبیری حسین مسافر آستانه همزمان در تهران و آمل برگزار می‌شود

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب