امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5425 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

علی مهبودی مطرح کرد؛

هدف از تاسیس بانک دی تاثیرگذاری بر نظام پولی کشور است

علی مهبودی معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی رسالت اصلی تاسیس بانک دی را تاثیرگذاری در نظام اقتصادی و پولی کشور عنوان کرد.
هدف از تاسیس بانک دی تاثیرگذاری بر نظام پولی کشور است

به گزارش خبرایران، علی مهبودی در نخستین همایش همیاران روابط عمومی بانک اظهار کرد: دی، بانک جوانی است و معمولا سال‌های نخست فعالیت یک بانک به تدوین استراتژی‌ها و تعیین چسم‌انداز آینده می‌گذرد. به همین دلیل همه ما امروز روزهای سرنوشت‌سازی را سپری می‌کنیم.

وی با تاکید بر اینکه بانک دی خلق شده است که بر نظام اقتصادی و پولی کشور تاثیرگذار باشد، افزود: رسالت و نقش همه کارکنان بانک دی در این مسیر مشخص و معین است و خانواده بزرگ دی باید بداند همان‌گونه که در خلقت همه موجودات هدفی نهفته است، هدف از حضور ما در این عرصه نیز موثربودن است و غیر از آن، حضور بی ارزش خواهد بود.

مهبودی با بیان اینکه همه ما گرانبهاترین و ارزشمندترین دوره عمر خود را در محل کار سپری می‌کنیم، گفت: مستقل از بانک دی و حتی بالاتر از رسالت دی، رسالت خود ما و ماموریتی است که در نظام هستی بر عهده ما گذاشته شده است. در واقع انسان علاوه بر ماموریتی که بر اساس برنامه‌ریزی تنظیم شده و او را به سمت کمال کاری هدایت می‌کند باید در زندگی‌اش نیز کمال‌جو باشد و پیوسته مسیر رشد را دنبال کند.

معاون اعتبارات و بازاریابی بانک دی ادامه داد: اجرای برنامه‌های تعالی بانک و تحقق اهداف طراحی شده در مسیر چشم‌انداز آن برعهده همه است و باید بتوانیم نیاز مخاطبان‌مان را به خوبی پاسخ دهیم.

وی فضای کنونی نظام بانکی در ایران را نسبت به گذشته بسیار متحول یافته دانست و تصریح کرد: امروز دیگر نمی‌توان با همان رفتار گذشته با مشتریان برخورد کرد، در فضای جدیدی که به طور شفاف در معرض دید همه قرار دارد حتی نوع پوشش و سیمای ظاهری متصدی شعبه در تعامل با مشتری موثر است.

مهبودی با مخاطب قرار دادن همیاران روابط عمومی که بیشتر آنها از کارکنان شعب بانک دی هستند، گفت: کارکنان بانک به خصوص نیروهای شعب باید نسبت به مسائل تخصصی، قوانین و حتی موضوعات روز تسلط داشته باشند تا بتوانند بهترین پاسخ‌ها و راهنمایی‌ها را برای مخاطبان خود ارائه کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب