امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 544 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس دپارتمان داوری کمیته داوران؛

فغانی به درستی رونالدینیو را اخراج کرد

خبر ایران: حسین عسگری رئیس دپارتمان داوری کمیته داوران گفت: تصمیم فغانی برای اخراج رونالدینیو درست بود.
 فغانی به درستی رونالدینیو را اخراج کرد

به گزارش خبر ایران، حسین عسگری در گفتگویی  در خصوص صحنه اخراج رونالدینیو در بازی تیم‌های اتلتیکو مینییرو و گوانگژوی چین در دیدار رده‌بندی جام باشگاه‌های جهان توسط علیرضا فغانی داور بین‌المللی کشورمان گفت: متأسفانه بعضی از اهالی فوتبال که از قوانین داوری خبر ندارند خطاهای انجام شده در مستطیل سبز را یکسان ارزیابی می‌کنند و می‌گویند که این تصمیم فغانی سختگیرانه بوده است اما صحنه خطاهایی که توسط بازیکنان در جریان بازی و خارج از جریان بازی اتفاق می‌افتد با هم متفاوت است.

وی ادامه داد: ما دو نوع خطا داریم ،یکی در جریان بازی و دیگری خارج از جریان بازی و جریمه‌های آنها هم یکسان نیست. اگر در جریان بازی بازیکنی خطا کند داور در ذهنش اینطور آن را تحلیل می‌کند که شاید بازیکن برای تصاحب توپ به صورت آگاهانه یا غیرآگاهانه خطا می‌کند اما وقتی بازی در جریان نیست و بازیکنی خطا می‌کند نظر قانون در این‌باره متفاوت است و مشخص می‌شود که این بازیکن فقط قصد زدن صدمه به بازیکن دیگر را دارد.

رئیس دپارتمان داوری کمیته داوران به فارس گفت:  در صحنه اخراج رونالدینیو او با استوک که سخت‌ترین ضربات را به بازیکنان وارد می‌کند به زانوی بازیکن تیم چینی می‌زند و مشخص است که با این کار می‌خواهد به بازیکن حریف صدمه وارد کند. حتماً که نباید زانوی بازیکن بشکند! تصمیم فغانی کاملاً درست بود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب