امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5442 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دکتر رضایی خبرداد؛

امسال باید توانمندی های موسسه اعتباری کوثر را به آحاد جامعه معرفی کنیم

مدیر عامل موسسه اعتباری کوثر روز گذشته در دومین همایش مدیران بازاریابی در سالن همایشهای حوزه مرکزی سخن می گفت با اعلام مطلب فوق گفت : شاید باورش مشکل باشد با عمر سه ساله ای که این موسسه دارد امروز با 350 شعبه فعال در سراسر کشور به ارائه خدمات به مشتریان مشغول است .
امسال باید توانمندی های موسسه اعتباری کوثر را به آحاد جامعه معرفی کنیم

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ دکتر رضایی عنوان کرد : ما به لطف خداوند و به مدد نام مقدس ام الائمه حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) که بر پیشانی مجموعه می درخشد ، توفیقات بسیاری داشته ایم و توجه بسیاری از مسئولین و کارشناسان در عرصه بانکداری به سوی ما جلب شده است و آنچه به عنوان یک اصل مهم در حرکت ما مشهود است راه اندازی توام با عملیات بوده . ما با همت شما مدیران پرتلاش بازاریابی باید موانع را از پیش رو برداریم ، ما برنامه های مهم و اساسی برای رساندن موسسه به اعتلا و بالندگی داریم که به موقع اعلام خواهیم کرد .

دکتر رضایی خطاب به معاون بازاریابی و همکارانشان در حوزه مرکزی و استانها گفت : به حول و قوه الهی از15 شهریورماه سال جاری تا 15 مهر ماه با بسیج کلیه نیروهایتان ، امکانات و تبلیغات همه جانبه نسبت به شناساندن و معرفی موسسه به آحاد جامعه تلاش کنید و این فعالیت باید شبانه روزی و با استفاده از ظرفیت رسانه و تبلیغات شهری صورت بگیرد و گستره آن در ادارات ، اماکن فرهنگی مذهبی ، مکانهای آموزشی و حتی با برنامه ریزی دقیق و تهیه بسترهای فرهنگی ، خانواده ها را نیز شامل شود .

وی اظهار داشت : همانطور که اشاره شد مجموعه ما همانند یک غنچه خوش رنگ و بو است که کار حراست و نگهداری از آن تا تبدیل شدن به گل ، بر عهده شما عزیزان بازاریابی است و غنچه باید نمود داشته باشد زیرا اگر در معرض نور نباشد پژمرده می شود ، شما باید وسیله نمود این نعمت الهی را فراهم کنید .

مدیرعامل موسسه اعتباری کوثر با توجه به شرایط خاص اقلیمی هر استان و آداب و سنتهای مرسوم در آن گفت : شما با توجه به شناختی که از محل خدمت خود دارید ، متناسب با آن منطقه ایده بدهید، برنامه بنویسید و طرح های موثر خود را به مرکز ارسال کنید که یقینا مورد استفاده قرار خواهد گرفت . وی به مدیران توصیه کرد کارکنان جوان دارای نقطه نظراتی هستند که می تواند مفید واقع شود ، از نظرات آنان استفاده کنید .

قبل از سخنان مدیر عامل موسسه ، آقای عالی نژاد معاون بازاریابی و امور مشتریان بعد از خیرمقدم به مدعوین با ایجاد زمینه از مدیران بازاریابی درخواست کرد که هرکدام مسائل و مواردی که به نظرشان می رسد را مطرح  نمایند که این پیشنهاد با استقبال حاضرین مواجه و چند تن از مدیران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند .

خاطرنشان می سازد به همت معاونت بازاریابی و امور مشتریان تعداد قابل توجهی از مسئولین بازاریابی استانها بعد از شرکت در پنجمین کنفرانس بین المللی  بازاریابی خدمات بانکی که در محل همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار گردید ، به منظور جمع بندی و قرار گرفتن در جریان جدیدترین تدابیر و سیاستهای مدیرعامل و مدیران عالی ، در همایش داخلی موسسه شرکت کردند .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب