امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5451 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه تاکید کرد؛

بازنگری ساختارهای سازمانی بر اساس یک سازمان سرویس محور

مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در برنامه میزگرد تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع بر بازنگری ساختارهای سازمانی بر اساس یک سازمان سرویس محور تاکید کرد.
بازنگری ساختارهای سازمانی بر اساس یک سازمان سرویس محور
مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در برنامه میزگرد تجزیه و تحلیل موانع، فرصت ها و چالش های استقرار نظام بانکداری جامع بر بازنگری ساختارهای سازمانی بر اساس یک سازمان سرویس محور تاکید کرد.
به گزارش خبرایران به نقل از اداراه کل حوزه مدیریت و ارتباطات، در دومین روز از پنجمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی برنامه میزگردی با حضور دکتر رئوف رابطی، دکتر علیرضا هادیان همدانی، پروفسور رضا حمزه ای ، دکتر اصغر صرافی زاده و دکتر مصطفی السان از مدیران و صاحبنظران حوزه بانکی برگزار شد.
 
 

این میزگرد شامل دو بخش طرح اولیه توسط اعضاء وطرح سوالات شرکت کنندگان و ارائه پاسخ توسط مدیران و صاحبنظران حاضر بود.
مدیر عامل موسسه اعتباری توسعه در نشست مذکور ضمن اشاره به ارایه محصولات مختلف در بانک ها وتخصصی شدن فعالیت هایشان اظهار کرد: هر یک از بانک ها باید به صورت تخصصی در یک شاخه مشخص عمل کنند که این امر مطمئنا موفقیت بیش تر را در پی خواهد داشت.
در بخش طرح سوال های شرکت کنندگان دکتر هادیان در قبال سوال مربوط به مشکلات بانکداری جامع گفت: تغیرات در قوانین بانکی کمک به شفاف سازی می کند و بازنگری ساختارهای سازمانی بر اساس یک سازمان سرویس محور و سرمایه گذاری بیش تر در بخش IT را باید مد نظر قرار دهیم.
 

وی در ادامه بیان کرد: هرجا که شاهد ایجاد محدودیت بوده ایم به طبع آن مخفی کاری از سوی نهادها نیز به چشم می خورد که البته مطمئنا در آینده شاهد شرایطی خواهیم بود که شرکت ها صورت های مالی خود را خیلی معقول و منطقی تر ارایه دهند که یقینا نیازمند صبر و زمان می باشد.
 
 
محور های اصلی مورد توجه در این میزگرد شامل: فرهنگ سازی در بانک ها درقبال اطلاعات و فن آوری، تدوین قانون جامع برای نظارت بر صنعت مالی، افزایش سرمایه بانک ها برای گسترش فعالیت هایشان طبق مقررات بانک مرکزی، تاکید بر بانکداری تخصصی در کنار بانکداری اسلامی، تمرکز بر مهار تورم و رشد اقتصادی و توجه به سوپرمارکت های مالی و تعدد خدماتی که می توانند به صورت 24 ساعته به مشتریان ارایه دهند و همچنین توجه به حقوق مصرف کننده در حوزه مشتری مداری بود.
 
 

در پایان کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی با حضور حجت الاسلام غلامرضا مصباحی مقدم رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و آقای ارسلان فتحی پور رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از همراهان، حامیان کنفرانس و سخنرانان طی مراسمی تقدیر و تشکر به عمل آمد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب