امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5452 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با حکم علی دیواندری؛

مالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

ستاره روابط عمومی بانک پارسیان از این بانک جدا شد و بالاخره پس از مدت ها رایزنی علی دیواندری مدیر عامل این بانک ،مجتبی مالکی را به عنوان مدیر روابط عمومی انتخاب کرد .
 مالکی مدیر روابط عمومی بانک پارسیان شد

به گزارش خبرایران، در احکام صادره به امضای علی دیواندری مدیر عامل بانک پارسیان برخی مدیران این بانک تغییر کردند.بر این اساس رضایی به سمت معاون مالی و سرمایه‌گذاری‌ها، زاغری به سمت مدیر امور مالی و گزارشگری و کمالی به سمت مدیر سخت افزار و شبکه تعیین شدند.

همچنین به منظور جوان گرایی در عرصه روابط عمومی، مجتبی مالکی به عنوان مدیر روابط عمومی بانک پارسیان منصوب شد.

شایان توجه است وی دارای مدرک تحصیلی مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی بوده و سال‌ها در صنعت بانکداری کشور، دوره‌های مختلف و مرتبط با بانک را برگزار کرده‌اند. وی عضو هیات علمی و مدیر عامل انستیتو بانکداران خاورمیانه و استاد دانشگاه نیز بوده و هست.

در ادامه از تلاش‌های جهانی در مدت خدمتشان به عنوان مدیر روابط عمومی بانک تقدیر و تشکر شد و با توجه به اهمیت موضوع قرض الحسنه و استفاده از تجربیات ایشان، وی به عنوان عضو موظف هیات مدیره صندوق قرض الحسنه بانک به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب