امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5456 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۲:۴۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

نمايش دستاوردهاي كميته امداد استان در نمايشگاه هفته دولت

به مناسبت گراميداشت هفته دولت، دستاوردهاي كميته امداد امام خميني(ره) به همت اداره روابط عمومي و اطلاع رساني اين استان نيز در كنار ساير نهادها و سازمان ها به نمايش گذاشته شد.
نمايش دستاوردهاي كميته امداد استان در نمايشگاه هفته دولت

به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، اين نمايشگاه به پاس قدرداني از شهداي دولت به ويژه شهيدان رجايي و باهنر و نيز به منظور ارائه تصويري از دستاوردها و اقدامات نهادها و سازمانها توسط استانداري تهران برپا شده است.

روز گذشته عبدالرضا رحماني فضلي، وزير كشور به همراه سيد حسين هاشمي، استاندار تهران با حضور در افتتاحيه اين نمايشگاه، از غرفه كميته امداد امام خميني(ره) استان تهران بازديد كردند.

وزير كشور در اين بازديد از نزديك در جريان تلاش ها ودستاوردهاي اين نهاد براي مددجويان تحت پوشش و اجراي طرح هاي صدقات ، اكرام ايتام ، محسنين و مهرورزي قرار گرفت.

گفتني است اين نمايشگاه تا 9 شهريور ماه در محل استانداري تهران داير مي باشد؛ علاقمندان مي توانند دستاوردها و توانمنديهاي اين نهاد را از ساعت 9 صبح لغايت 16در غرفه كميته امداد امام خميني (ره) استان تهران، ساختمان اصلي استانداري بازديد نمايند.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب