امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 546 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

سیدعبدالرضا حسینی خبرداد؛

اعلام اسامی آثار راه یافته به بخش بین الملل سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

خبرایران: اسامی نمایش های پذیرفته شده در بخش بین الملل سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، از سوی دبیرخانه این جشنواره تا اواسط دی ماه اعلام خواهد شد.
اعلام اسامی آثار راه یافته به بخش بین الملل سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر

به گزارش خبرایران، سیدعبدالرضا حسینی، رایزن بخش بین الملل سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، در گفتگویی با اعلام این خبر، بیان کرد: بازبینی کل نمایش های متقاضی برای حضور در بخش بین الملل جشنواره تئاتر فجر انجام شده که اسامی و تعداد آثار راه یافته به این بخش تا اواسط دی ماه اعلام می شود.

حسینی یادآور شد: به این منظور حدود 100 اثر مورد بازبینی قرار گرفته که از آن میان 20 نمایش برای شرکت در سی و دومین جشنواره بین امللی تئاتر فجر انتخاب می شوند، اما چون داوران و بازبین ها هنوز مشغول بازدید از چند نمایش باقی مانده اند، احتمال دارد چند اثر دیگر به فهرست آثار پذیرفته شده، افزوده شود.

گفتنی است، آلمان، ایتالیا، فرانسه، کره جنوبی، تونس، عراق، نروژ و رومانی برخی از کشورهایی اند که با نمایش های خود در این دوره از جشنواره حضور دارند.

سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با دبیری اسماعیل عالی زاد از 24 دی تا 12 بهمن ماه برگزار می شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب