امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54674 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت ۴:۶:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

با حکم مدیرعامل؛

سرپرست دو اداره‌کل کانون پرورش فکری معرفی شدند

خبرایران : مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در احکامی جداگانه سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل و اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی به شکایات را معرفی کرد.
سرپرست دو اداره‌کل کانون پرورش فکری معرفی شدند

به گزارش خبرایران از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، مهدی علی‌اکبرزاده در حکمی کیان جوادی را به‌عنوان سرپرست اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون جایگزین حامد رهنما معرفی کرد.
مدیرعامل در حکم سرپرست این اداره‌کل بر تعامل و همکاری صمیمانه واحدهای ستادی و استانی کانون پرورش فکری در راستای اهداف عالی برای خدمت به کودکان و نوجوان تاکید کرده است.
کیان جوادی بیش از ۲۵ سال به عنوان کارشناس مسوول روابط عمومی در این اداره‌کل فعالیت داشته است.
بر همین اساس در حکم دیگری از سوی مدیرعامل حمیدرضا معینی مدیرکل منابع انسانی و پشتیبانی کانون با حفظ سمت به عنوان سرپرست اداره‌کل ارزیابی عملکرد و پاسخ‌گویی منصوب شد.
مدیرعامل در این حکم با اشاره به اهمیت جایگاه این اداره‌کل بر بهره‌گیری از توان‌مندی‌های همکاران برای برنامه‌ریزی و انجام وظایف محوله تاکید کرده است.
در عین حال با توجه به خاتمه خدمت مصطفی مومنی تا تعیین رییس جدید برای کانون زبان ایران مسوولیت انجام امور جاری این مجموعه آموزشی به رضا لیاقی سرپرست معاونت اداری و مالی کانون زبان سپرده شد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب