امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54707 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۷ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

تلویزیون ال‌جی با قابلیت‌های فوق‌العاده، مناسب برای برای همه سبک‌های زندگی

خبرایران : خود را تصور کنید که غرق تماشای صحنه آخر یک فیلم شده‌اید. چه می‌بینید؟ چینش دقیق اشیاء، رنگ‌های گوناگون و تصویری برجسته که از کنار هم قرار گرفتن هنرمندانه تمامی عناصر حاصل می‌شود. چیزی که شرح داده شد در صنعت فیلم " mise-en-scène" نامیده می‌شود.
تلویزیون ال‌جی با قابلیت‌های فوق‌العاده، مناسب برای برای همه سبک‌های زندگی

 mise-en-scène که در گذشته فقط توسط کارگردانان شاخص در نظر گرفته می‌شد به نحوی جدی توسط طراحان آزمایشگاه LG HE Design Lab مدنظر قرار گرفته شده است. این طراحان در پی خلق طراحی‌هایی هستند که به مردم کمک کند زیبایی‌های منحصربه‌فرد زندگی روزمره را کشف کنند. آن‌ها با رویکردی متمرکز بر تجربه کاربری سعی دارند محصولات همه‌کاره‌ای طراحی کنند که قادر باشند به نیازها و سلایق متنوع مشتریان پاسخ دهند. به عبارتی دیگر هدف آن‌ها این است که هزاران سبک زندگی را در یک تلویزیون بگنجانند.

به حداقل رساندن عناصر بصری تلویزیون باعث می‌شود که این محصول به راحتی با محیط اطراف خود تلفیق شود و برای کاربران آزادی بیشتری را در بازتاب دادن شخصیت و سبک زندگی منحصربه‌فرد آنان در فضای زندگی فراهم کند. با در نظر گرفتن همین نکته، تلویزیون‌های "Gallery Design" از سری LG OLED evo G با ظاهری هم‌سطح با دیوار که یک گالری هنری را در ذهن تداعی می‌کنند، متولد شدند.  

یکی از نوآوری‌هایی که امکان خلق این نوع طراحی (Gallery Design) را فراهم می‌کند یک قسمت فرو رفته ویژه در پشت محصول است که به تلویزیون اجازه می‌دهد با استفاده از براکت‌های دیواری مخصوص ال‌جی بدون هیچ فاصله‌ای بر روی دیوار نصب شود. این ویژگی سری تلویزیون‌های G ال‌جی را از اکثر تلویزیون‌های پریمیوم موجود در بازار که برای فراهم کردن فضایی برای اتصالات و اسپیکرهای عقبی در قسمت پشت محصول برآمدگی دارند متمایز می‌کند.  

ویژگی‌ای که تلویزیون‌های LG OLED evo G Series را بیش از پیش به گزینه‌ای رویایی برای طرفداران سبک مینیمال تبدیل می‌کند، حاشیه بسیار باریک و زیبایی است، که با پوشش آلومینیومی ظریف خود حسی از ظرافت در دکوراسیون خانه جاری می‌کند. این نوع حاشیه همچنین باعث می‌شود که هرچه بیشتر در حال‌وهوای فیلم یا گیمی که بازی می‌کنید فرو بروید و هربار تجربه‌هایی فراموش نشدنی برای خود رقم بزنید.     

از این گذشته برای حفظ زیبایی و تمیزی نمای محصول، طراحی فاصله‌صفر سری‌های OLED evo G ال‌جی به نحوی صورت گرفته است که براکت‌های دیواری و کابل‌ها در جایی خارج از دید قرار بگیرند. کاربر می‌تواند با پوشاندن تمیز و مرتب اکسسوری‌های نامرتب تلویزیون، نفس راحتی کشیده و سرانجام از نهایت زیبایی محیط زندگی خود لذت ببرد. این طراحی فوق‌العاده به تمامی نمایانگر تلاش مرکز تحقیقات ال‌جی در راستای آسان‌تر کردن نصب محصولات در کنار گسترش کاربردهای آن‌هاست.  

طبق اظهارات طراحان محصولات ال‌‎جی، تمامی این عناصر ظاهری نوآورانه از دل یک رویکرد طراحی منحصربه‌فرد بیرون آمده‌اند. رویکردی که اصل را به جای برجسته کردن بر پنهان کردن قرار داده است. Jang Yong-hun یکی از طراحان ارشد در تیم طراحی نمایشگر آزمایشگاه LG HE Design توضیح داد:"اکثر ما تصور می‌کنیم که وظیفه طراحان این است که نگاه کاربران را سریعاً جذب کنند، اما در بیشتر مواقع، ابهام رویکرد بهتری است. در مورد تلویزیون‌های LG OLED عناصر بصری‌ای که به سادگی نگاه را جلب می‌کنند با دقت از دید خارج شده‌اند تا غرق شدن در محتوا را تا حداکثر میزان ممکن تقویت کنند."

رویکرد تجربه کاربری ال‌جی، تکامل بی‌حد و مرز طراحی تلویزیون را که می‌تواند به صورت یکپارچه با سبک‌های زندگی متنوع تلفیق شود، به نمایش می‌گذارد. تلویزیون 97 اینچی LG SIGNATURE OLED M که در نمایشگاه CES 2023 از آن رونمایی شد به فن‌آوری انتقال وایرلس در لحظه صدا و تصویر مجهز شده تا آشفتگی کابل‌ها را حذف کرده و راه‌های جدید و بی‌پایانی را برای بازتعریف فضای زندگی در اختیار کاربران قرار دهد. LG OLED M و راه‌کار وایرلس آن به عنوان محصولی پیشرو در حرکت به سوی تجربه‌ای تازه از سرگرمی‌های خانگی در سطح جدیدی از دسترسی‌پذیری و کاربری آسان با فاصله بسیار در صدر تلویزیون‌های تولید شده تا کنون قرار دارد.   

طراحان ال‌جی نوآوری را در راستای تکمیل تمامی اجزای دکوراسیون تحسین برانگیز خانه شما به کار می‌گیرند. بنابراین مرتبه بعدی که قصد دارید دکور فضای زندگی خود را تغییر دهید کنترل کامل خلاقیت را در دست بگیرید و کارگردان صحنه خود شوید.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب