امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54861 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

علی بهرمند در گفتگو با خبرایران اعلام کرد؛

چهارمین دوره مسابقات کیک‌های تجسمی ایران با هدف شناسایی ،معرفی و تشویق هنرمندان کیک ساز در سطح کشور برگزار می‌شود

خبرایران : رییس اتحادیه قنادان تهران گفت : چهارمین دوره مسابقات کیک‌های تجسمی ایران با هدایت اتحادیه قنادان تهران با هدف شناسایی ،معرفی و تشویق هنرمندان کیک ساز در سطح کشور برگزار می‌شود.
چهارمین دوره مسابقات کیک‌های تجسمی ایران با هدف شناسایی ،معرفی و تشویق هنرمندان کیک ساز در سطح کشور برگزار می‌شود
علی بهرمند رئیس اتحادیه قنادان تهران در گفتگو با خبرایران اظهارداشت : چهارمین دوره مسابقات کیک‌های تجسمی ایران از امروز ۱۱ خردادماه ۱۴۰۰ با هدف شناسایی ،معرفی و تشویق هنرمندان کیک ساز در سطح کشور و با فراخوان ملی و منطقه ای در گروه‌های کیک های حجمی و مجسمه گونه کیک های طبقاتی، کوکی های تزئین شده با آیسینگ خوراکی و کیک‌های خامه‌ای با بکارگیری تکنیک های متنوع و هنری آغاز به کار کرده است.
 
وی عنوان داشت : پس از فراخوان صورت گرفته آثار متنوعی از سوی علاقه مندان به دبیرخانه رسیدهدکه از میان آنها با بررسی کارشناسی کارگروه ارزیابی ۸۰ اثر به بخش مسابقه راه یافته اند و از میان آنها در ۴گروه ذکر شده مجموعا ۱۲ نفر نفرات اول تا سوم در قالب تندیس مدال و لوح تقدیر بعمل خواهد آمد.
 
بهرمند تاکیدکرد: در این دوره از مسابقات برای اولین بار تمهیداتی در نظر گرفته شده تا به صورت دیجیتال و آنلاین آرای مردمی در انتخاب اثر برتر نیز احصاء شود و به این ترتیب ۴برگزیده در بخش آرا مردمی نیز مورد تقدیر قرار می‌گیرد.
 
وی در خصوص مشکلات قناد در شرایط کرونا هم تصریح کرد: کاهش شدید فروش و نبود مواد اولیه اکنون دو معضل اساسی این صنف محسوب می‌شود و کارها از دولت در این خصوص کمک خواسته و نامه نوشته ایم تا در این شرایط سخت کرونا به صنف قناد کمک های مالی شود، ولی متاسفانه تاکنون کمکی صورت نگرفته است.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب