امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54915 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۲:۵۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگ زرینی در تاریخ کشور عزیزمان ایران ورق خواهد خورد؛

محسن رضایی به عنوان رییس جمهور مردم ایران مفسدین را تار و مار خواهد کرد/ نسلهای آینده کشور به انتخاب درست نیاکان خود افتخار خواهند نمود

خبرایران : پس مردم شریف ایران منافع خودشان را بهتر از هر کسی می دانند و این بار انتخاب خود را به حق انجام داده اند .
محسن رضایی به عنوان رییس جمهور مردم ایران مفسدین را تار و مار خواهد کرد/ نسلهای آینده کشور به انتخاب درست نیاکان خود افتخار خواهند نمود
سلام‌ و درود بر ملت شریف ایران
 
 
همه پیش بینی های واقعی حاکی از آن است که محسن رضایی با رای بالای مردم ایران در مرحله اول انتخابات ؛ رئیس جمهور ایران خواهد بود .
 
لطفا با دقت مطالعه بفرمایید:
 
محسن رضایی ثابت قدم است و آمده تا رییس جمهور شود و اگر یکبار شده مهلتی پیدا کند تا اقتصاد کشور را سر و سامان دهد و دزدی و فقر را ریشه کن کند و همه مردم ایران به اراده و توانمندی محسن رضایی ؛ ایمان کامل دارند .
 
فلذا مردم ایران هر گونه شایعه و شبهه را علیه محسن رضایی نمی پذیرند و می دانند که سیاسی کاری رقبا است .
 
همه ملت ایران و زاگرس نشینان و لرتباران و همه اقوام کشور از ترک و بلوچ و کرد و عرب و لر و شمال و جنوب و ... و همه اقوام کشور به محسن رضایی پیوستند و همین الان محسن رضایی بیش از بیست و پنج میلیون رای تضمین شده دارد و رقبا این موضوع را می‌دانند .
 
از طرفی برخی سیاسیون و افراد مغرض ؛ محسن رضایی را در اذهان عمومی ضعیف جلوه می دهند!!  و واقعیت این است که همه آنها می دانند که محسن رضایی خیلی قویتر از مابقی رقبا است و میدانند که محسن رضایی با رای خیلی بالا پیروز انتخابات خواهد شد .
 
محسن رضایی آنقدر توانمند هست که نیازی به کاندید پوششی و روکشی نداشته باشد و از طرفی حمایت همه اقشار مردم را دارد و نیازی به هیچ جناحی نداشته و ندارد و محوریت را مردمی قرار داده است تا اینکه فقط صرفا به مردم بدهکار باشد ؛ نه به جناحها ؛ فلذا مردم با خیال راحت رای خود را به محسن رضایی میدهند و می دانند که محسن رضایی به همه وعده هایش عمل خواهد کرد .
 
محسن رضایی با صلابت خاصی ورود کرده و جانش را بر کف دستش گذاشته و قسم یاد کرده و میکند که به کلیه برنامه هایش پایبند است و همه مردم میدانند و اطمینان دارند که فرمانده هشت سال جنگ تحمیلی از عهده تعهداتش بر می آید .
 
مردم‌ دربرنامه های محسن رضایی منافع متعددی دارند و از جمله یارانه ۴۵۰ هزار تومانی و سهم نفت و زمین رایگان جهت مسکن و تسهیلات بانکی و حقوق دادن به زنان خانه دار و زنان بی سرپرست و بد سرپرست و شکوفایی استانهای کشور و استانهای مرزی و ریشه کن کردن دزدی و اختلاس و فساد و فقر و حمایت از کشاورزان و خرید تضمینی محصولات کشاورزی و نهضت خانه سازی و راه اندازی ابر پروژه ها و .... که همه مردم میدانند اقتصاد کشور را شکوفا میکند .
 
پس مردم شریف ایران منافع خودشان را بهتر از هر کسی میدانند و این بار انتخاب خود را به حق انجام داده اند .
 
پیش بینی های واقعی از انتخابات و استقبال عمومی و واقعی نشان می دهد که محسن رضایی با رای خیلی بالا و حمایت حداکثری مردم ایران در مرحله اول رییس جمهور خواهد شد و البته بسیار انتخاب به حق و درستی است و این ذکاوت بالای مردم ایران را می رساند .
 
مردم ایران می دانند که محسن رضایی خیلی بیشتر از رقبا مسلط به مسائل اقتصادی و سیاسی و اجتماعی و حقوقی و امنیتی و فرهنگی و کلیه مسائل داخلی و بین المللی است .
 
شایعات زیادی بر علیه محسن رضایی در این 5 روز آینده شکل خواهد گرفت و اتفاقا همه به نفع محسن رضایی رقم خواهد خورد و مردم را هوشیارتر خواهد نمود و مردم ایران می دانند که انتخابشان کاملا درست است .
 
مردم می گویند محسن رضایی تا حالا رییس جمهور نبوده و با توجه به اینکه قبلا خودش را در 8 سال شرایط جنگ سخت ثابت نموده ؛ با توجه به توانمندی های بالایی که هگ اکنون دارد ؛ به همه وعده هایش عمل خواهد کرد .
 
قطعا هر روز و ساعتی که به روز انتخابات نزدیکتر میشویم ؛ تمام رقبا سیاستهای خودشان را بر علیه محسن رضایی اعمال خواهند نمود و چند نفر از کاندیداهای پوششی کنار خواهند رفت و احتمالا سه کاندید میماند که شامل رضایی و رییسی و همتی خواهند بود ولی مردم انتخابشان محسن رضایی است و این بار حواسشان جمع است .
 
سیاستهای رقبا به دنبال این است که انتخابات به دور دوم کشیده شود تا رای محسن رضایی شکسته شود و دلایلش را به راحتی می‌توان رصد کرد ..... ولی این بار مردم ایران می دانند و نمی گذارند اشتباهات گذشته تکرار شود و با رای حداکثری انتخابشان محسن رضایی خواهد بود .
 
مردم ایران می دانند که وضعیت کنونی مستلزم آن است تا محسن رضایی رییس جمهور شود تا هم مفسدین را تار و مار کند و همزمان اقتصاد را جراحی و شکوفا نماید و حق مردم را پرداخت نماید  .
 
تا دیروز استانداران اختیارات بسیار محدودی داشتند ولی محسن رضایی  به استانداران و مردم آن استان اختیارات زیادی میدهد تا فورا استان و شهرها و روستاهای خودشان را آباد کنند .
 
همه اقوام با محسن رضایی احساس آرامش دارند و محسن را فرزند خودشان می دانند و همه اطمینان دارند که دولت محسن از کل اقوام و استانها و مذاهب خواهد بود .
 
محسن رضایی مورد استقبال کلیه اقوام و مذاهب کشور قرار گرفت و همه از محسن اعلام حمایت نمودند .
 
مردم ایران محسن رضایی را با رای حداکثری در روز ۲۸ خرداد انتخاب خواهند نمود و این برگ زرینی در تاریخ کشور عزیزمان ایران خواهد بود .
 
نسلهای آینده کشور به انتخاب درست نیاکان خود افتخار خواهند نمود و این انتخاب درست هم اکنون و در آینده نقش بسیار زیادی در زندگی ملت ایران و نسلهای بعدی خواهد داشت .
 
فرزند زاگرس متعلق به همه اقوام و کل ایران است .
 
 
 شادمان پوراحمدی
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب