امروز: پنج شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/18]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5492 تاریخ انتشار: شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱:۱:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

مسعود کیمیایی اعلام کرد؛

من تنها دو بار «سعید امامی» را دیدم و هیچ پولی از وی نگرفتم/لطفأ این بحث را در مورد من تمام کنید!/ من عاشق وطنم هستم

من تنها دو بار سعید امامی را دیدم ولی هیچگا از وی پولی نگرفتم؛ این جمله ای بود که مسعود کیمیایی فیلمساز شناخته شده سینمای ایران در برنامه «هفت» از شبکه سه سیما اعلام کرد.
من تنها دو بار «سعید امامی» را دیدم و هیچ پولی از وی نگرفتم/لطفأ این بحث را در مورد من تمام کنید!/ من عاشق وطنم هستم

به گزارش خبر ایران مسعود کیمیایی با اعلام این مطلب رو به دوربین خطاب به بینندگان گفت: من از اینگونه اخبار بسیار در سینما صدمه خوردم و خواهش میکنم این بحث را در مورد من تمام کنید.

وی افزود: من دو بار توسط سعید امامی احضار شدم و باید می رفتم چه بسا که شما بینندگان هم در چنین موقعیتی باید بروید. 

این کارگردان ۷۳ ساله تأکید کرد: من از «قدرت»( قدرت به مفهوم دولت) هیچ پولی نگرفتم.

شایان ذکر است مسعود کیمیایی در پی برخی ساخت آثار سینمایی از جمله فیلم «ضیافت» بارها از سوی برخی رسانه ها و محافل سینمایی به ارتباط و هماهنگی با سعید امامی معاون اسبق وزارت اطلاعات که همزمان با اتفاقات قتلهای زنجیره ای در سالهای اول دولت اصلاحات بازداشت و در زندان دست به خودکشی زد، متهم بوده است.

کیمیایی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود در این برنامه سینمایی پیش از اشاره به بحث سعید امامی گفت: من عاشق وطنم هستم و ایران را با هر آنچه که در آن اتفاق می افتد دوست دارم.

وی در عین حال خواستار اتخاذ تدابیری برای بازگشت برخی هنرمندانی که با پیروزی انقلاب اسلامی از کشور به اقصی نقاط دنیا مهاجرت نمودند گردید.

اگرچه این فیلمساز اشاره مستقیمی به هنرمند خاصی نکرد لیکن این درخواست کیمیایی بیشتر بنا به اظهارات غیر مستقیم وی به بهروز وثوقی بازیگر فیلمهای قبل از انقلاب بر می گشت که فارغ از سوابق وی و ارتباطش با دربار پهلوی،  متاسفانه ظرف سالهای گذشته بدون توجه به محتوای ضذ ایرانی و اسلامی برخی فیلمهای تولید شده در آنسوی مرزه از بازی در اینگونه آثار سینمایی ابایی ندارد!

این گزارش حاکیست حضور و گفتگوی مسعود کیمیایی در برنامه هفت در دوران مسئولیت محمود گبرلو در این برنامه ظرف دو سال گذشته بی سابقه بوده است.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب