امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5497 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۳۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي‌:

تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر جهت توسعه خدمات شهری همدان

نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي‌ بر لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر جهت رشد و توسعه خدمات شهری همدان تاکید کرد .
تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های بانک شهر جهت توسعه خدمات شهری همدان

به گزارش خبرایران به نقل از  مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر‌، امیر خجسته نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي در نشست مشترک با مدیر عامل بانک شهر و مدیران ارشد شهرداری استان همدان امضای تفاهم نامه میان این بانک و شهرداری همدان با بیان این مطلب‌ گفت‌: با وجود همه مشكلات و تحريم‌ها همدان در شرف يك تحول بزرگ است.

خجسته با بيان اينكه در زمينه شهري به درآمدهاي بيشتر نياز است، اظهار كرد: در مقايسه با شهرهاي ديگر وضعيت همدان با توجه به ظرفيت‌هاي موجود قابل قبول و رضايت‌بخش نيست.

وي با اشاره به جذب اعتبارات كلان از بانك شهر توسط شهرهاي مختلف كشور تصريح كرد: بايد از ظرفيت‌هاي مالي اين بانك در جهت رشد و توسعه خدمات شهري همدان استفاده كرد.

وي با اشاره به كمبود اعتبارات مالي در كشور گفت: بانك شهر ظرفيت‌هاي خوبي دارد و اعضاي شوراي اسلامي شهر و شهردار همدان با جديت‌ از جذب اعتبار از اين بانك استقبال می کنند‌.

خجسته با تأكيد بر استفاده از بيشترين زمان در فصل كاري همدان ادامه داد: ارتقاي خدمات شهري دغدغه مديران و مسؤولان شهر و استان همدان است، چرا كه اين امر مطالبه به حق مردم است.

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب