امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54986 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

محمود کلهری خبر داد ؛

بوستان کوهسار در آینده نزدیک قطب گردشگری تهران خواهدشد

خبرایران : محمود کلهری شهردار منطقه ۵ تهران در مراسم امضای قرارداد بوستان جنگلی کوهسارگفت: در آینده نزدیک بوستان کوهسار به فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و تبدیل به یک قطب تفریحی و گردشگری خواهد شد.
بوستان کوهسار در آینده نزدیک  قطب گردشگری تهران خواهدشد
به گزارش خبرایران از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵، محمود کلهری شهردار منطقه ۵ در مراسم امضای قرارداد بوستان جنگلی کوهسار گفت:در قالب تفاهم نامه ای که در سال ۹۸ بین وزیر وقت کشاورزی و شهردار تهران  منعقد شد قرار شد پارک های شهر تهران در قالب قرارداد اعاله از طریق سازمان جنگل ها به شهرداری تهران واگذار شود.
 
وی افزود: در همین راستا فاز اول اعاله بوستان کوهسار به شهرداری انجام شد.مساحت کل این بوستان ۵۷۲۰ هکتار است که در فاز اول ۱۱۴۰ هکتار آن تحویل شهرداری منطقه ۵ شد و مابقی در فازهای بعد اعاله می شود.
 
کلهری تاکید کرد: این قرارداد مدتها معطل مانده بود اما با اقدام اخیر رخ داده در آینده نزدیک بوستان کوهسار به فضایی شاد و مفرح برای شهروندان و تبدیل به یک قطب تفریحی و گردشگری خواهد شد.
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب