امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 54991 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱:۵۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

هرمز عطایی در گفتگو با خبر ایران اعلام کرد؛

شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک ارائه دهنده خدمات هوشمند یکپارچه در سطح کشور است/ در مشتری مداری نیازمند حمایت دولت هستیم

خبرایران : مدیرعامل شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک گفت : ارائه دهنده خدمات هوشمند یکپارچه در سطح کشور هستیم و در بحث مشتری مداری نیازمند حمایت دولت هستیم تا بتوانیم خدمات بهتر و ارزنده‌تری به مردم ارائه دهیم.
شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک ارائه دهنده خدمات هوشمند یکپارچه در سطح کشور است/ در مشتری مداری نیازمند حمایت دولت هستیم
هرمز عطایی مدیرعامل شرکت تکنولوژی هوشمند نیکاتک در گفتگو با خبرنگار خبرایران اظهارداشت : ارائه دهنده خدمات هوشمند یکپارچه در سطح کشور هستیم که به چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و جهش تولید دعوت شدیم.
وی ادامه داد: نسبت به مسائل مطرح شده از جمله مشتری مداری نیازمند حمایت دولت هستیم تا بتوانیم خدمات بهتر و ارزنده‌تری به مردم ارائه دهیم.
عطایی ابرازداشت : خدمات شرکت ما در حوزه بانکداری باز، خدمات بیمه‌ای، خدمات ارگان‌ها و سازمان‌ها، همچنین به عنوان زیرسوئیت شرکت‌های خدمات پرداخت فعالیت دارد.
وی در پایان سخنان خود گفت : با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب،  که در شرایط کرونا باید خدمات بصورت غیر حضوری ارائه شود، باید از این طریق از مراجعه مردم به ارگان‌ها و بانک‌ها جلوگیری کنیم.البته ما به صادرات به کشورهای دیگر فکر کرده‌ایم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب