امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5501 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۵:۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج‌؛

رویکرد اصلی بانک شهر، حمایت از شهرداری و عمران و آبادانی شهرهاست

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج گفت‌: هم‌اکنون بانک ها به عنوان یکی از عاملان تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری از فلسفه وجودی وظایف خود انحراف یافته و به عنوان بنگاه اقتصادی وارد کسب و کار شده اند.
رویکرد اصلی بانک شهر، حمایت از شهرداری و عمران و آبادانی شهرهاست

به گزارش  خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، رئیس کمیسیون سرمایه گذاری شورای شهر سنندج در همایش تخصصی فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری سنندج‌، با بیان این‌که بازار سرمایه در کشور ما نه برای نهادهای دولتی و نه خصوصی، توانمندی خود را به منصه ظهور نگذاشته است‌، گفت‌: هم‌اکنون بانک ها به عنوان یکی از عاملان تأمین منابع مالی و سرمایه گذاری از فلسفه وجودی وظایف خود انحراف یافته و به عنوان بنگاه اقتصادی وارد کسب و کار شده اند.

سیدکمال حسینی با بیان این‌که رویکرد اصلی بانک شهر، حمایت از شهرداری و عمران و آبادانی شهرهاست‌گفت‌: این بانک در استان کردستان، وارد امور اقتصادی و کار با شهرداری شود .

وی با اشاره به اینکه بانک شهر قصد دارد، شاخص سرمایه خود را ارتقا دهد، گفت: سنندج نتوانسته منابع مالی را حفظ  کند و شهرداری منابع خود را به بانک های دیگر برده است که مدیران این شهر باید تلاش کنند تا منابع خود را به بانک شهر تزریق کنند.

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب