امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5536 تاریخ انتشار: شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۳۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اولین اعدام در ملاء عام در غزه پس از 20 سال / 18 نفر متهم به جاسوسی تیرباران شدند+ تصاوير

حماس 7 نفر را به اتهام جاسوسی برای اسرائیل در ملاء عام تیرباران کرد.این اقدام یک روز پس از ترور سه مقام نظامی حماس در بمباران روز پنجشنبه اسرائیل انجام شد. این حمله هوایی اسرائیل برای ترور سه مقام نظامی حماس برپایه اطلاعات دقیق از محل استقرار آنها روی داد.
اولین اعدام در ملاء عام در غزه پس از 20 سال / 18 نفر متهم به جاسوسی تیرباران شدند+ تصاوير
به گزارش خبر ايران به نقل از رويترز، اسرائیل از یک ماه پیش تاکنون حمله نظامی گسترده ای را علیه منطقه غزه تحت حاکمیت حماس آغاز کرد و این حملات ادامه دارد. این حمله نظامی اسرائیل به منطقه غزه تاکنون 2071 شهید برجای گذاشت که بیشتر آنها افراد غیرنظامی شامل کودکان و زنان هستند. حمله نظامی اسرائیل به منطقه غزه همچنین منجر به آوارگی 400 هزار نفر و تخریب گسترده مناطق مسکونی و زیرساخت های این منطقه شد.اعدام علنی 7 نفر فلسطینی متهم به جاسوسی برای اسرائیل به ضرب گلوله در برابر نمازگزاران در خارج از مسجد در یکی از میادین اصلی شهر غزه انجام شد.این نخستین اعدام علنی در منطقه غزه از دهه 90 میلادی تاکنون است.افراد اعدام شده لباس سیاه پوشیده بودند؛ سر آنها نیز پوشانده و دستان آنها بسته شده بود.این اعدام علنی به هنگام خروج نمازگزاران از مسجد العمری در میدان فلسطین یکی از شلوغ ترین میادین شهر غزه انجام شد.مقامات امنیتی در حماس گفتند که 11 نفر دیگر هم علاوه بر این افراد به اتهام جاسوسی برای اسرائیل، در یکی از مراکز پلیس در نزدیکی شهر غزه، تیرباران شدند.در یکی از تابلوهای نصب شده در محل اعدام علنی افراد متهم به جاسوسی نوشته شده بود: "این افراد اطلاعاتی از تونل ها، تسلیحات، خانه مقامات حماس و مراکز موشک ها در منطقه غزه را به اسرائیل داده بودند. اسرائیل این مراکز را بمباران کرد و توانست بسیاری از نیروهای حماس را به شهادت برساند. برهمین اساس حکم اعدام انقلابی این افراد صادر و اجرا می شود."

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب