امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5575 تاریخ انتشار: دوشنبه ۳ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۲:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور خبرداد؛

بیش از 20 هزار پرواز عبوری از آسمان کشور طی یک ماه

ابراهیم شوشتری معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌های کشور از افزایش 68 درصدی پروازهای عبوری از فراز آسمان کشور در مرداد ماه خبر داد و گفت: این پروازها نسبت به مدت مشابه ماه گذشته هفت هزار و 192 پرواز افزایش داشته است.
بیش از 20 هزار پرواز عبوری از آسمان کشور طی یک ماه

به‌گزارش خبرایران به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌های کشور؛ ابراهیم شوشتری با اعلام این خبر گفت: با توجه به اتفاقاتی که طی یک ماه گذشته در منطقه رخ داده است، میزان پروازهای عبوری از فراز کشور ایران افزایش چشم‌گیری داشته به طوری که این پروازها نسبت به مدت مشابه سال گذشته 8 هزار و 831 پرواز افزوده شده است.

وی میزان پروازهای عبوری انجام شده در مرداد ماه را 21 هزار و 840 پرواز اعلام کرد. این درحالی است که در مرداد ماه سال گذشته این رقم 13 هزار و 9 پرواز بوده است.

شوشتری با بیان اینکه در پروازهای داخلی نیز با 7.6 درصد رشد روبرو بوده‌ایم افزود: با پایان ماه مبارک رمضان و آغاز سفرهای تابستانی 14 هزار و 720 پرواز داخلی صورت گرفت.

معاون عملیات هوانوردی شرکت فرودگاه‌ها، میزان نشست و برخاست پروازهای بین‌المللی را 6 هزار و 875 پرواز عنوان کرد و گفت: نسبت به مدت مشابه سال گذشته نیز این رقم با رشد 28.6 درصدی روبرو بوده است.

وی اظهار داشت: به‌طور کلی در پروازهای داخلی، بین‌المللی و عبوری با 35 درصد رشد در ماه مرداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده‌ایم.

به گفته شوشتری در مدت مذکور 44 هزار و 175 پرواز در بخش‌های مختلف انجام شده‌است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب