امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5585 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۳:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

ارائه تسهیلات ویژه به ثبت نام‌کنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

خبرایران، تسهیلات ویژه به ثبت‌ نام‌کنندگان دومین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال ارائه می‌شود.
ارائه تسهیلات ویژه به ثبت نام‌کنندگان نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی، شهرام حاجی‌قربانی؛ عضوهئیت مدیره انجمن ناشران دیجیتال درباره ضرورت برگزاری نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال اظهار کرد: مهم‌ترین ضرورت برگزاری نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال آشنایی مصرف‌کنندگان محصولات فرهنگی و نرم‌افزاری با محصولات این حوزه است و در کنار آن ارتباط مستقیم تولیدکنندگان نرم‌افزارها با کاربران سبب می‌شود نیازهای جامعه در حوزه فناوری‌های نوین سنجیده شده و تولیدکنندگان براساس این نیازسنجی بتوانند برنامه‌ریزی بهتری برای آینده داشته باشند.

وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه معرفی دستاوردهای جدید، تشویق تولیدکنندگان به عرضه محصولاتی با کیفیت و محتوای بالا و ارتقای سطح اطلاعات کاربران است. 

عضوهئیت مدیره انجمن ناشران دیجیتال، درباره همکاری دولت و بخش خصوصی در برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد: سهم دولت در این نمایشگاه تنها حمایت معنوی است که البته این حمایت به بخش خصوصی کمک می‌کند تا بتواند موانعی را که با آن مواجه است، کاهش دهد و از سر راه بردارد.

وی با اشاره به حضور مردم در این نمایشگاه گفت: تمهیداتی در این زمینه اندیشیده شده است و تسهیلاتی نیز برای ثبت نام‌کنندگان در نظر گرفته شده است که این تسهیلات شامل سیم کارت‌های رایگان، شارژ کارت‌های حساب بانک سینا و... است و اگر در این زمینه تبلیغات مناسب و اطلاع‌رسانی دقیقی صورت گیرد، می‌توانیم شاهد استقبال بهتری نسبت به دوره پیش از این نمایشگاه باشیم.

حاجی‌قربانی، درباره تأثیراین نمایشگاه بر نگرش مردم به حوزه فناوری اطلاعات یادآورشد: به مرور زمان شناخت کاربران از نرم‌افزارها افزایش یافته است، اما هنوز خلأهای بسیاری در این حوزه وجود دارد که می‌توان با برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی آنها را پر کرد و سطح فرهنگ استفاده از این کالاها را افزایش داد.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت‌ها با حضور در این نمایشگاه می‌توانند محصولاتی که زمینه لازم برای تبلیغ آنها وجود نداشته را به مردم معرفی کنند و مخاطبان بر اساس نیاز خود می‌توانند از این محصولات استفاده کنند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب