امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5589 تاریخ انتشار: سه شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۳۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در کانون پرورش فکری

خبرایران: دومین نمایشگاه ایران‌نوشت پنجم تا ۱۰ شهریورماه جاری، از سوی مجمع تولید و توزیع نوشت‌افزار اسلامی ـ ایرانی در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
برپایی نمایشگاه نوشت افزار ایرانی ـ اسلامی در کانون پرورش فکری

به گزارش خبرایران دومین نمایشگاه ایران نوشت پنجم تا 10 شهریورماه، از ساعت 11 تا 22 در سالن آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه ایران نوشت فردا، پنجم شهریورماه، ساعت 17 در محل برگزاری نمایشگاه با حضور مسئولان فرهنگی کشور برگزار خواهد شد.

در نمایشگاه ایران‌نوشت، تولیدکنندگان نوشت‌افزارهای ایرانی ـ اسلامی گرد هم جمع می‌شوند و فضا برای ارتباط تولیدکنندگان با یکدیگر شکل می‌گیرد. اصناف بازار و مسئولان فرهنگی کشور نیز در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

نشست‌های تخصصی با حضور کارشناسان در زمینه‌های اقتصاد، هنر و تأثیرات تربیتی آثار بومی و اسلامی بر روی کودکان و نوجوانان کشورمان در طول روزهای برگزاری نمایشگاه دایر است.

در این دوره از نمایشگاه بیش از 20 تولیدکننده و توزیع‌کننده نوشت‌افزارهای ایرانی ــ اسلامی حضورخواهند داشت و بیش از 20 غرفه دایر می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب