امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 560 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۹:۲۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

اسامی داوران بخش عکس جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

خبرایران : همزمان با آغاز داوری بخش پوستر، داوران بخش عکس سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر معرفی شدند.
اسامی داوران بخش عکس جشنواره تئاتر فجر اعلام شد

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر مریم محمدی، رضا موسوی و هادی نوید آثار رسیده به دبیرخانه سی‌ودومین جشنواره تئاتر فجر را داوری می‌کنند. آخرین مهلت ارسال آثار در این بخش، تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 27 آذرماه 1392 بود  و داوران آثار رسیده را در تاریخ 9 دی‌ماه انجام خواهند داد.

اسامی هنرمندان برگزیده در این بخش در تاریخ 14 دی‌ ماه توسط دبیرخانه جشنواره اعلام خواهد شد. آثار منتخب همزمان با برگزاری جشنواره تئاتر فجر در نمایشگاه «عکس جشنواره تئاتر فجر» نمایش داده می‌شوند و توسط دبیرخانه در قالب کتاب «آثار برگزیده مسابقه عکس جشنواره تئاتر فجر» منتشر خواهند شد.

اسامی برندگان نهایی این بخش، همزمان با اسامی برندگان بخش‌های دیگر، در مراسم اختتامیه سی‌و‌دومین جشنواره تئاتر فجر توسط هیئت داوران اعلام خواهد شد.

فرزاد ادیبی، مهنوش مشیری و امیر اسمی، داوران بخش پوستر هم صبح امروز داوری آثار ارسال شده به بخش پوستر را انجام دادند و اسامی هنرمندان پذیرفته شده در این بخش، در تاریخ 10 دی‌ ماه اعلام می‌شود.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب