امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 562 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۴۵:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

منوچهر محمدی خبرداد؛

نسخه کامل «میهمان داریم» به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه شد

خبرایران: فیلم «میهمان داریم» به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و به کارگردانی محمدمهدی عسگر‌پور ساخته شده و در سی‌و‌دومین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.
نسخه کامل «میهمان داریم» به دبیرخانه جشنواره فیلم فجر ارائه شد

به گزارش خبرایران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، فیلم میهمان داریم به کارگردانی محمدمهدی عسگر‌پور برای بازبینی توسط اعضاء هیات انتخاب سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر ارسال شده است.

منوچهر محمدی؛ تهیه کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار سینمایی پایگاه خبری حوزه هنری، با اعلام این مطلب افزود: نسخه کامل فیلم برای بازبینی جشنواره ارسال شده است.

قصه فیلم «مهمان داریم» در مورد پیرمرد و پیرزنی است که به همراه فرزند جانبازشان زندگی می‌کنند، قرار است که به زودی برای آن‌ها مهمان بیایید و آن‌ها تلاش می‌کنند تا مقدمات استقبال از این مهمان را فراهم و خانه را برای پذیرایی از او آماده کنند.

عوامل «مهمان داریم» عبارتند از طراح صحنه و لباس: کیوان مقدم، طراح چهره‌پردازی: مهردادمیرکیانی، صدابردار: ساسان نخعی، تدوین: محمد رضا مویینی، دستیاراول کارگردان: لیلا رنگرزان، برنامه ریز: امین قوامی، دستیار اول فیلمبردار: مهرداد لشگری، منشی صحنه: نفیسه ذاکری، عکاس: مهدی دل خواسته، مدیر تولید: مجید کریمی، بازیگران: پرویز پرستویی، آهو خردمند، بهروز شعیبی، سهیلا گلستانی، معصومه قاسمی‌پور، مهدی صادقی و محمد صادقی.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب