امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5660 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

کیوسک خدمات الکترونیکی بانک شهر افتتاح شد

خبرایران : کیوسک خدمات الکترونیکی شهر برای نخستین بار با امکان ارائه همه خدمات بانکداری الکترونیک به شهروندان افتتاح شد .
کیوسک خدمات الکترونیکی بانک شهر افتتاح شد

به گزارش خبرایران به نقل از مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر ، معاون فناوری نوین اطلاعات بانک شهر ، امروز در مراسم افتتاح کیوسک خدمات الکترونیکی شهر‌، این اقدام را خدمتی جدید در عرصه بانکداری نوین دانست و گفت‌: کیوسک خدمات الکترونیکی شهر ایده ای است در راستای تبلور شعبه ای هوشمند و مشتریان بانک شهر این امکان را دارند تا با مراجعه به این کیوسک همه خدمات بانکداری الکترونیک شامل دریافت پول نقد و واریز به حساب های خود ، نقل و انتقال پول ، امکان صدور کارت آنی هدیه با متن و طرح دلخواه و خدمات اینترنت بانک را دریافت کنند.

گلزاری افزود‌: همچنین این امکان پیش‌بینی شده است تا مشتریان ارتباط صوتی و تصویری با مرکز بانک شهر داشته باشند و سایر خدمات بانکی را نیز توسط این کیوسک دریافت کند .

وی با اشاره به اقدامات آتی بانک شهر در خصوص توسعه کیوسک خدمات الکترونیکی شهرخاطر نشان کرد :  بانک شهرطرح توسعه ای این کیوسک را در تهران و سایر شهرها در دستور کار داشته و به زودی این خدمات به صورت شبانه روزی برای مشتریان در سایر مناطق تهران و شهرهای دیگر نیز ایجاد می شود .

گلزاری ارائه خدمات بیشتر در این کیوسک را وجه تمایز آن با سایر کیوسک‌های بانکداری الکترونیکی دانست و افزود :کیوسک خدمات الکترونیکی شهر یک شعبه تمام اتوماتیک و شعبه ای بدون کارمند است و مشتریان می توانند ارتباط مستقیم با شعبه افتتاح کننده حساب خود داشته باشند و خدمت بانکی را در لحظه و از راه دور دریافت کنند .

به گفته معاون فناوری نوین اطلاعات بانک شهر‌، هم اکنون همه خدمات این کیوسک برای مشتریانی است که در بانک شهر حساب دارند ، اما در آینده نزدیک این امکان ایجاد خواهد شد مشتریان سایر بانک ها نیز این خدمات را دریافت کنند .

گلزاری تصریح کرد : 100 کیوسک خدمات الکترونیکی شهرتا پایان سال در سراسر کشور تاسیس می شود که 50 کیوسک آن در تهران خواهد بود .

فقط 20 درصد منابع بانک شهرتوسط شهرداری‌ها تامین می‌شود

همچنین در این مراسم ، معاون برنامه ریزی و توسعه بازاریابی بانک شهر نیز با بیان این‌که بر اساس برنامه 5 ساله ای که در حوزه بانک شهر تدوین شده است مقرر است تا پایان برنامه جایگاه این بانک تا حداقل رتبه پنجم بانک‌های برتر ارتقا یابد.

 وی افزود‌: پشتوانه بانک شهر سهامداران آن و اعتماد عموم شهروندان وکارکنان خدوم و تحصیل کرده بانک هستندکه منجر شده تا بر اساس نظر سنجی‌های انجام شده ، بانک شهر به عنوان مردمی ترین بانک معرفی شود.

بیرانوند تصریح کرد : امیدواریم با توجه به ایجاد ظرفیت جدیدی که د رنتیجه افزایش سرمایه بانک تا مبلغ 16 هزار میلیارد ریالدر بخش عملیاتی ایجادمی ‌شود‌، جزو یکی از پنج بانک برتر باشیم.

به گفته وی ، اگرچه فلسفه وجودی بانک شهر از نگاه سهام‌داران آن عمدتا کمک به توسعه پروژه های شهری بوده و هست‌، اما این بانک خصوصی و متعلق به همه شهروندان است و بر اساس آمار بیش از 80 درصد از منابع ما از غیر شهرداری و 20 درصد از محل حساب شهرداری‌ها تامین می‌شود که مبین اقبال شهروندان و اعتماد آنان به این بانک است .

بر این اساس‌، کیوسک خدمات الکترونیکی شهر‌، به عنوان شعبه‌ای هوشمند به صورت پایلوت در خروجی پایانه بیهقی قرار دارد و امروز به بهره برداری رسید .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب