امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5665 تاریخ انتشار: جمعه ۷ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

خشم هواداران فوتبال در آلمان از این انتخاب ؛

کريستيانو رونالدو بهترین فوتباليست سال 2014 اروپا شد

انتخاب کريستيانو رونالدو به عنوان فوتباليست سال 2014 اروپا خشم هواداران فوتبال را در آلمان برانگيخت.
کريستيانو رونالدو بهترین فوتباليست سال 2014 اروپا شد

ه گزارش خبرایران، آنها امیدوار بودند یکی از دو عضو باشگاه بایرن مونیخ یعنی آرین روبن یا مانوئل نویر حائز این عنوان شوند.

اما ظاهرا 54 خبرنگاری که در این انتخاب شرکت کردند، نظر دیگری داشتند. باوجود اینکه تیم ملی پرتغال در جام جهانی اخیر حضور ناموفقی داشت و در مرحله گروهی از گردونه رقابت‌ها حذف شد، اما از نگاه خبرنگاران درخشش رونالدو همراه با رئال مادرید آنقدری خیره‌کننده بود که جایزه به او تعلق بگیرد.

مانوئل نویر نیز فصل بسیار موفقی را با بایرن مونیخ پشت سر گذاشته بود و موفق شد فوتبالیست سال آلمان لقب بگیرد. این دروازه‌بان 28 ساله در بازیهای ملی هم خوش درخشید و در قهرمانی تیم ملی آلمان در جام جهانی برزیل نقش مهمی ایفا کرد.

ولفگانگ نی‌یرزباخ رئیس فدراسیون فوتبال آلمان گفت: "اگر دست من بود، بدون تردید نویر را انتخاب می‌کردم. البته او مردانه این تصمیم را پذیرفته است و شکایتی ندارد."

ماتیاس سامر مدیر ورزشی باشگاه بایرن نیز گفت: " نویر قهرمان جهان شده؛ یعنی بالاترین عنوانی را که در فوتبال وجود دارد، کسب کرده است. افزون برآن او در درون دروازه آلمان درخشش فوق‌العاده و تحسین برانگیزی داشت. روبن هم بهترین نمایش را در میان هافبک‌های جام جهانی ارائه داد. ایکاش یکی از این دو انتخاب شده بودند."

بنابراین گزارش  مانوئل نویر، آرین روبن و کریس رونالدو نامزد دریافت این جایزه بودند.

از هر یک از 54فدراسیون عضو یوفا یک ژورنالیست در هیئت داوری جایزه‌ی بهترین بازیکن اروپا حضور داشتند   بنا به رای‌گیری آن‌ها این جایزه به کریس رونالدو تعلق گرفت.

 

 

 

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب