امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5701 تاریخ انتشار: یکشنبه ۹ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۴۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاری اختتامیه هفتاد و هشتمین دوره آموزش تخصصی بدو خدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر

خبرایران: هفتاد و هشتمین دوره آموزش تخصصی بدو خدمت کارکنان موسسه اعتباری کوثر در حالی برگزاری شد که طبق اعلام معاونت سرمایه های انسانی ، جدیدترین روشها در زمینه بانکداری ، تحویلداری ، بازاریابی و موضوعات مرتبط با نوع فعالیت های کارکنان با بهره گیری از اساتید زبده و متخصص به کارکنان جدید الورود آموزش داده شد .
برگزاری اختتامیه هفتاد و هشتمین دوره آموزش تخصصی  بدو خدمت  کارکنان موسسه اعتباری کوثر

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری کوثر ؛ در جلسه اختتامیه دوره 78 جهانبانی مدیر پشتیبانی موسسه اعتباری کوثر خطاب به همکاران جدیدالورود اظهار داشت : امیدوارم شما عزیزان که تعدادتان به 30نفر می رسد در آینده جزو بهترین مدیران باشید و انشاءالله با تخصص ، تعهد و پاک دستی در جایگاههای مهم مدیریتی موجبات افتخار موسسه ومدیر عامل محترم باشید .

ایشان در بخش دیگری از سخنانشان با اشاره به 3 رکن مهم تعهد ، تخصص و پاک دستی عنوان نمود : یقینا اگر تعهد نباشد تخصص بلا اثر است و اگر تخصص نباشد تعهد کارساز نخواهد بود . وی افزود ؛ تخصص و تعهد به منزله دو بال برای پرواز به سمت کمال است و این دو عنصر با اهمیت اگر با پاک دستی ممزوج شود ، یقینا سخت ترین مشکلات و موانع را از پیش رو برخواهد داشت .

مدیر پشتیبانی موسسه اعتباری کوثر با بیان سابقه ای که در بازاریابی داشته به عنوان کسی که با مفاهیم بازاریابی آشنایی دارد ، تدابیری را که آقای عالی نژاد معاونت بازاریابی و امور مشتریان ترسیم کرده است بسیار مفید دانست و از مخاطبین خواست با دقت این تدابیر و شیوه های ارائه شده را در مسیر فعالیت خود به کار ببندند .

جهانبانی  به گستردگی که کار پشتیبانی دارد اشاره و تاکید بر حفظ اموال و امکاناتی که به سختی برای تسهیل نمودن زمینه خدمات کارکنان تهیه می شود تاکید کرد و افزود : بهره برداری صحیح از امکانات هنر است ، امروز به لطف ، خدا بنده و همکارانم با عنایت خداوند متعال و حمایت همه جانبه دکتر رضایی مدیر عامل موسسه ، همه تلاشمان را به کار گرفته ایم تا بهترین زمینه را برای شما کارکنان فراهم سازیم تا با خاطری آسوده در مسیر تعالی موسسه گام بردارید .

امروز ما با افتخار اعلام می کنیم 350 شعبه و 26 ساختمان سرپرستی به نحوی تجهیز شده اند که در مقایسه با سایر بانک ها و موسسات با سابقه طولانی ، به لطف الهی هیچ کمبودی را احساس نمی کنند .

جهانبانی در خاتمه یکبار دیگر ضمن آرزوی موفقیت برای همکاران جدید از آنان خواست که نسبت به حفظ اموال و امکانات با تمامی توان تلاش نمایند .

 

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب