امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5737 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۴:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

برگزاری نخستین گذرمهارت هوش حرکتی

خبرایران : نخستین گذرمهارت هوش حرکتی در راستای ایجاد توانمندی، آرامش و نشاط و تقویت مهارتهای حسی و حرکتی ویژه افراد عام و خاص، روز چهارشنبه 12 شهریورماه سال جاری برگزار می شود.
برگزاری نخستین گذرمهارت هوش حرکتی

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی سازمان آموزش فنی وحرفه ای کشور، نخستین گذرمهارت هوش حرکتی در راستای ایجاد توانمندی، آرامش و نشاط و تقویت مهارتهای حسی و حرکتی  با مشارکت  اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان تهران، انجمن آفرینش تفکر حرکتی، آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای حضرتی و خانه فرهنگ میثاق وابسته به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری منطقه 5 روز چهارشنبه 12 شهریورماه سال جاری  از ساعت 9:00 الی 13:00در خانه فرهنگ میثاق برگزار می شود

 بر اساس این گزارش، تقویت مهارتهای حسی حرکتی، افزایش حافظه، ادراک و دامنه حرکتی عضلات و مفاصل، نوآوری و تنوع در تدوین واحد درسی آموزشی، یاددهی اصول تکنیک و تاکتیک هوش حرکتی، تقویت و یکپارچه سازی دید حس حرکتی، ایجاد الگوی سلامت و عادت دین رفتاری و ... از اهداف برگزاری گذر مهارت مذکور است.

بنا بر این گزارش، یادگیری مهارت های بنیادین، مهارت های حرکتی پایه، مهارت های توپ و راکت و بازی های سنتی رایج در ایران را از بخش های مختلف آموزشی هوش حرکتی عنوان نمود و افزود: استقامت، چابکی، کنترل، هماهنگی، تعادل، تمرکز و عکس العمل، انعطاف پذیری، اصول تنفس، راه رفتن ومهارت آموزی از ویژگی های نخستین گذر مهارت  مذکور است.

این گزارش افزود: نخستین گذر مهارت هوش حرکتی در رشته های؛ مربی، مشاور و شایستگی هوش حرکتی  و زیبایی گذر مهارتی به صورت رایگان و بدون محدودیت سنی و با تدریس قاسم رحیمی، نرگس حسینی زاد و فریده عباسیان از مبتکران طرح  آموزش هوش حرکتی برگزار می شود .

بنا بر این گزارش، علاقمندان به شرکت در گذرمهارت هوش حرکتی می توانند با شماره های 09124389324، 44089157 و 88553019تماس حاصل نمایند و یا در تاریج مذکور به آدرس تهران، خیابان آیت ا... کاشانی، کوچه مهران، خانه فرهنگ میثاق مراجعه نمایند.

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب