امروز: شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/20]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 574 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲ دی ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۴:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

سعید نیک پورخبرداد:

ضرورت توجه به تبلیغات برای جشنواره جام جم

خبرایران: سعید نیک پور گفت: این جشنواره باید در طول سال تبلیغات زیادی صورت گیرد تا همه کارگردانان و برنامه سازان و دست اندرکاران در جریان برگزاری آن قرار گیرند.
ضرورت توجه به تبلیغات برای جشنواره جام جم

به گزارش خبرایران، سعید نیک پور درباره برگزاری جشنواره تلویزیونی جام جم گفت: برای این جشنواره باید در طول سال تبلیغات زیادی صورت گیرد تا همه کارگردانان و برنامه سازان و دست اندرکاران در جریان برگزاری آن قرار گیرند.

وی در ادامه افزود: اگر همه در جریان برگزاری چنین جشنواره ای قرار گیرند سعی می کنند از همان ابتدا تلاششان را برای ساخت برنامه های با کیفیت بالا ببرند.

کارگردان «امیرکبیر» همچنین گفت: این جشنواره باید به گونه ای باشد که احساس رقابت را در همه بیدار کند و همه بدانند رقابتی وجود دارد تا انگیزه شان برای کارها بالا رود.

وی در ادامه افزود: وجود چنین جشنواره ای سالی یک بار برای تلویزیون ضروری است و تلویزیون باید خودش را برای برگزاری این جشنواره در طول سال تجهیز کند.

نیک پور گفت: جایزه جشنواره نیز باید در حدی باشد تا برنامه سازان و کارگردانان از زمانیکه جشنواره تمام می شود برای سال بعد خود را آماده کنند و به کیفیت برنامه هایشان بیفزایند.

بازیگر سریال «پلیس جوان» خاطرنشان کرد: امیدوارم این جشنواره تداوم داشته باشد تا همه به شکل واقعی در جریان برگزاری چنین جشنواره ای قرار گیرند.

وی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که علاوه بر فیلم و سریال سایر برنامه ها مانند برنامه های ترکیبی و مستند و انیمیشن هم حضور داشته باشند زیرا تلویزیون مجموعه ای از همه برنامه ها است.

نیک پور با اشاره به اینکه فیلم مربوط به سینما است، گفت: البته فیلم تلویزیونی هم ساخته می شود که در جای خود باید سنجیده شود اما تلویزیون محصولی از همه برنامه ها است.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه در تلویزیون جای دو آیتم مسابقه و شو خالی است. جای مسابقه خالی است زیرا بر اساس آن رقابت بین همه شکل می گیرد و شو که مجموعه ای از برنامه های ترکیبی تئاتر و موسیقی و غیره است. باید به همه این موارد توجه شود تا در یک محیطی سالم با هم به رقابت بپردازند.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب