امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/25]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5749 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

حمايت از 130 يتيم تحت پوشش پيشوايي توسط حامي تهراني

خبرایران:130 يتيم تحت پوشش اين نهاد توسط يكي از حاميان طرح محسنين اين نهاد تحت حمايت مادي و معنوي اين حامي تهراني قرار گرفتند
حمايت از 130 يتيم تحت پوشش پيشوايي توسط حامي تهراني

به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، مهدي ساماني مدير كميته امدادشهرستان پيشوا با اعلام اين خبر اظهار كرد: كمك به نيازمندان و ايتام از تأكيدات مؤكد دين مبين اسلام است و در همين راستا پيامبر اكرم (ص) سفارش هاي بسياري براي مسلمانان داشته است.

وي افزود: كميته امداد امام خميني (ره) به منظور مددرساني به مردم و توسعه اين سنت الهي برنامه هاي مختلفي را در دستور كار خود دارد كه اجراي طرح اكرام ايتام و محسنين از جمله اين برنامه ها است.

مدير كميته امداد پيشوا با اشاره به حمايت يكي از حاميان طرح محسنين در ادامه همكاري اش با اين مجموعه در حمايت از كل ايتام تحت پوشش پيشوا خبر داد و گفت: اين حامي نيكوكار بيش از سه ماه است كه در راستاي كمك به خانواده هاي نيازمند تحت حمايت با اين نهاد همكاري  دارد.

به گفته ساماني اين حامي نيكوكار براي 15 خانوار تحت حمايت خود ماهيانه بالغ بر 3 ميليون ريال واريز مي كند.

وي تصريح كرد: اين حامي تهراني متعهد شده است ماهيانه براي هر يتيم مبلغ 200 هزار ريال و در مجموع مبلغي بالغ بر 26 ميليون ريال براي ايتام تحت حمايت اين مجموعه واريز نمايد.

اين حامي نيكوكار هدف خود را از اين اقدام در ابتدا علاقه ذاتي خود در كمك به همنوعان ذكر كرد و ابراز داشت تا حدودي با اين طرح آشنا بوده و با توضيح و راهنمايي مطلوب حامي ياب اين نهاد به اين كار خداپسندانه  اقدام نموده است.

مدير كميته امداد پيشوا يادآور شد: اين حامي خير بعد از ثبت نام در اين طرح بلافاصله مبلغ 26 ميليون ريال تعهد ماهانه خود را به حساب ايتام تحت پوشش پيشوايي واريز كرد.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب