امروز: شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/27]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5750 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۱۳:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

برگزاري جشن هاي دهه كرامت در كميته امداد شهرستان فيروزكوه

خبرایران: به مناسبت ايام دهه كرامت جشني به مناسبت ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر در نمازخانه كميته امداد شهرستان فيروزكوه با هدف تجليل از دختران تحت حمايت برگزار شد
برگزاري جشن هاي دهه كرامت در كميته امداد شهرستان فيروزكوه

به گزارش خبرایران به نقل از اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان تهران، مهدي شعباني مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه، ضمن اعلام اين خبر گفت: جشن ها و برنامه هاي مختلفي ويژه دهه كرامت در كميته امداد شهرستان فيروزكوه برگزار مي شود ؛ در اين راستا جهت بزرگداشت مقام شامخ حضرت معصومه (س) ، تكريم و تقدير از دختران در جشني كه به مناسبت ميلاد حضرت معصومه و روز دختر در قالب برنامه هاي متنوعي از جمله سخنراني حجت الاسلام والمسلمين عباسي در زمينه فضايل و كرامات خانم فاطمه معصومه (س) و همچنن قدر و منزلت دختران،زنان متدين و مؤمن،احكام بانوان ،حجاب وعفاف و ... برگزار شد؛ و با اهداء جوايزي به صورت وجه نقد به مبلغ 300  هزار ريال از دختراني كه همنام حضرت معصومه (س) بودند تجليل به عمل آمد.

وي در ادامه بيان كرد: دهه كرامت يادآور تحول آفريني بانوان و يادآور تمام خوبي ها جهت شناسايي اسوه هاي دين به عنوان الگو در زندگي مي باشد.

مدير كميته امداد شهرستان فيروزكوه هدف از برگزاري اين مراسم را بزرگداشت شخصيت و مقام حضرت معصومه(س) و نيز روز دختر عنوان كرد .

شعباني همچنين از اهداء سه رأس گوسفندبه مناسبت دهه كرامت و ميلاد با سعادت امام رضا (ع) توسط يكي از خيرين فيروزكوهي خبر داد و گفت: اين سه رأس گوسفند ذبح و ميان ايتام تحت پوشش اين نهاد توزيع شد.

اين مسئول يادآور شد: كمك به نيازمندان جامعه از مهمترين و مقبول ترين كارها در نزد خداوند مي باشد .

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب