امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 576 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۱۶:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

در حوزه‌های مختلف؛

علی جنتی به سه مشاور حکم داد

خبرایران : وزیر ارشاد به سه مشاورش در حوزه‌های روحانیت، ایثارگران و پژوهشی حکم داد.
علی جنتی به سه مشاور حکم داد

به گزارش خبرایران، علی جنتی طی حکمی «حجت الاسلام و المسلمین حجت الله نیکی ملکی» را به سمت «مشاور وزیر در امور روحانیت» منصوب کرد.

وزیر ارشاد خطاب به «حجت الاسلام والمسلمین حجت الله نیکی ملکی» حکم داده است: «نظر به مراتب علمی و سوابق تجربی جناب عالی به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر در امور روحانیت " منصوب می شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در بر قراری ارتباط و پیگیری موارد مطروحه از سوی مراجع عظام تقلید ، ائمه محترم جمعه و جماعت ، حوزه‌های علمیه و شخصیت‌های روحانی و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.»

 در حکم وزیر ارشاد خطاب به سعید الفتی به عنوان «مشاور وزیر در امور ایثارگران» آمده است: «نظر به سوابق درخشان و ارزنده جناب‌عالی در دوران دفاع مقدس و برخورداری از روحیه ایثارگری به موجب این حکم به سمت مشاور وزیر در امور ایثارگران منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال در جهت توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برقراری ارتباط مستمر با ایثارگران حوزه فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان‌های تابعه به منظور شناخت نیازها و رفع مشکلات آنان و انجام سایر امور محوله موفق و موید باشید.»

همچنین «حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی» به سمت «مشاور وزیر در امور پژوهشی» منصوب شد.

در حکم علی جنتی خطاب به «حجت الاسلام والمسلمین حمید محمدی» آمده است:« نظر به سوابق علمی و فرهنگی جنابعالی، به موجب این حکم به سمت " مشاور وزیر در امور پژوهشی " منصوب می‌شوید.

امید می‌رود با استعانت از خداوند متعال و جلب همکاری حوزه‌های مختلف فرهنگی و پژوهشی در ارائه طرح‌ها و پیشنهادات سازنده و انجام سایر وظایف محوله موفق و موید باشید.»

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب