امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5775 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۷:۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

درگیری لفظی وزیر ورزش و قهرمان المپیک کشتی؛

گودرزی خطاب به قهرمان المپیک: از کجا پول بدهم؟ خزانه خالی است / نوروزی: نمی توانی کار کنی برای چه آمده ای؟

خبرایران : در جریان حضور روز گذشته وزیر ورزش در اردوی تیم‌های ملی کشتی بین امید نوروزی، قهرمان المپیک و محمود گودرزی درگیری لفظی رخ داد.
گودرزی خطاب به قهرمان المپیک: از کجا پول بدهم؟ خزانه خالی است / نوروزی: نمی توانی کار کنی برای چه آمده ای؟

به گزارش خبرایران، گودرزی که در آستانه مسابقات جهانی کشتی در تمرین حاضر شده بود تا به ملی پوشان روحیه بدهد محمود نوروزی قهرمان المپیک، خطاب به وزیر می‌گوید که 10 ماه است حقوق نگرفته‌اند و از وزارت ورزش می‌خواهم که به مشکلات کشتی‌گیران رسیدگی کند.

وزیر ورزش بعد از شنیدن این صحبت و دیگر صحبت های کشتی گیران که پیرامون دریافت حق و حقوق خود بوده است، گفت:« از کجا پول بدهم؟ از کجا بیاورم؟ خزانه خالی است. بروید ببنید هر چه بود برای شما!» این صحبتهای وزیر، واکنش کشتی گیران را به همراه داشت.

امید نوروزی، قهرمان شیرازی المپیک به نمایندگی از کشتی گیران صحبتهای جالبی خطاب به وزیر ورزش انجام داد. نوروزی گفت: «نمی توانی کار کنی برای چه آمده ای؟ شما که می توانید ظرف یک ساعت، 30 میلیارد برای استقلال و پرسپولیس جور کنید چطور نمی توانید بدهی کشتی گیران را بدهید؟»

حمله کلامی امید نوروزی به وزیر ورزش با واکنش گودرزی روبرو شد. وزیر که حسابی عصبانی شده بود گفت: «دوست ندارم کسی وظایفم را به من گوشزد کند. اصلا تو کی هستی که اینطور حرف می زنی؟»

اما جواب نوروزی: «من امید نوروزی هستم، قهرمان المپیک. اینجا دانشگاه نیست، اینجا ورزش است. اگر نمی توانستید کار کنید چرا آمدید؟» وزیر بعد از صحبتهای نوروزی با ناراحتی تمرین کشتی گیران را ترک کرد تا سری به وزنه بردارها بزند!

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب