امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5777 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۷:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

دو خبراز شهرداری منطقه 21؛

آغاز سومین دوره از مجموعه جشنواره های مشکات / برگزاری همایش دوچرخه سواری

خبرایران: معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 از آغاز سومین دوره از مجموعه جشنواره های مشکات در سطح این منطقه خبر داد .
آغاز سومین دوره از مجموعه جشنواره های مشکات / برگزاری همایش دوچرخه سواری

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21 ، معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر بیان داشت : سومین دوره از مجموعه جشنواره های مشکات با هدف ایجاد اعتماد و هم بستگی و تعامل مستمر بین شهروندان و مدیریت شهری و به منظور ایجاد شهری زیست پذیر و پایدار و همچنین تقویت و گسترش انگیزه های مشارکت جویی در میان شهروندان آغاز بکار کرد .

وی افزود : این جشنواره با همکاری بیست سازمان تخصصی در شهرداری تهران و در 6 محور محیط زیست شهری ، حمل و نقل و ترافیک ، ایمنی شهری ، سیما و هویت شهری ، حقوق و تکالیف شهروندی و اقتصاد خانواده برگزار می شود .

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 اظهار داشت : این جشنواره در سه گروه سنی کودکان ، نوجوانان و بزرگسالان در سطح مدارس و محلات منطقه برگزار خواهد شد .

 مهندس کمالی نسب در پایان تصریح کرد : این منطقه نیز بعنوان دبیرخانه موضوعی سازمان تاکسیرانی انتخاب شده است .

 

 همایش بزرگ  دوچرخه سواری به مناسبت هفته کرامت

 

معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 گفت: همایش بزرگ  دوچرخه سواری به مناسبت هفته کرامت در این منطقه برگزار می شود.

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 21، مهندس کاظم کمالی نسب معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه با اعلام این خبر اظهار داشت: به مناسبت هفته کرامت، این همایش از سوی اداره ورزش منطقه با همكاري مدیران محله و خانه های ورزش محلات  و مدیر اجتماعی وکارشناسان نواحی سه گانه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این همایش در تاریخ 14شهریور ماه  با رکاب زنی ورزشکاران از بوستان قوری چای آغاز و در بوستان یاس واقع در چیتگر جنوبی به پایان می رسد.

 معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه 21 همچنین بیان داشت: در پایان برگزاری همایش دوچرخه سواری به نفرات برتر  به قید قرعه جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

مهندس کمالی نسب  در پایان تصریح کرد: توسعه ورزش همگانی و نهادینه کردن ورزش درسبد خانوادها در اولویت کارهای اداره ورزش منطقه است و هدف از این همایش ها تامین سلامت، نشاط و شادابی شهروندان است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب