امروز: جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/19]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5792 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۰:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

از ۲۷ مهر تا ۲ آبان ماه امسال برگزار می‌شود

نمایش پنج فیلم کوتاه و بلند حوزه هنری به جشنواره بین‌المللی کودک شارجه

خبرایران: فیلم «حوض نقاشی» به همراه چهار فیلم کوتاه از حوزه هنری در دومین جشنواره بین‌المللی کودک شارجه روی پرده می‌رود.
نمایش پنج فیلم کوتاه و بلند حوزه هنری به جشنواره بین‌المللی کودک شارجه

به گزارش خبرایران، فیلم سینمایی «حوض نقاشی» به کارگردانی مازیار میری به همراه فیلم‌های کوتاه «خروج اضطراری» به کارگردانی مهدی جعفری از تولیدات حوزه هنری استان یزد، «چیدن سپیده دم» و «انار میوه بهشت است» به کارگردانی تیمور قادری از تولیدات حوزه هنری استان کردستان و انیمیشن «اجل معلق» به کارگردانی شیوا ممتحن از تولیدات مرکز انیمیشن حوزه هنری در دومین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک شارجه به نمایش در می‌آیند.

«حوض نقاشی» پیشتر در جشنواره کودک اجیال قطر به نمایش در آمده بود. این فیلم با بازی شهاب حسینی و نگار جواهریان پارسال جایزه ویژه یونسکو را از آسیا پاسیفیک دریافت کرد.

همچنین «اجل معلق» که یک انیمیشن ۱۰ دقیقه‌ای است، اولین حضور بین المللی خود را در این جشنواره تجربه می‌کند. «خروج اضطراری» در جشنواره های وینترتور سوئیس، دتمولد آلمان، چشم سوم هند و …. حضور داشته است. «انار میوه بهشت است» در جشنواره‌های تولفای ایتالیا، جشنواره ژنو و … و «چیدن سپیده دم» در جشنواره جهان اسلام مالزی به نمایش درآمدند.

جشنواره فیلم کودک «شارجه» از ۲۷ مهرماه تا ۲ آبان ماه امسال در شهر شارجه کشور امارات متحده عربی برگزار می‌شود. این جشنواره اولین جشنواره فیلم در امارات متحده عربی است که به کودکان اختصاص دارد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب