امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5806 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۳:۵۷:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

رییس سازمان هواپیمایی کشوری؛

همه اطلاعات جعبه های سیاه آنتونوف 140 بازخوانی شد

خبرایران: رئیس سازمان هواپیمایی کشوری از بازخوانی با موفقیت همه اطلاعات جعبه های سیاه هواپیما در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونوف 140خبر داد.
همه اطلاعات جعبه های سیاه آنتونوف 140 بازخوانی شد

به گزارش خبر ایران و به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، علیرضا جهانگیریان گفت: با تلاش و پیگیری مستمر کارشناسان داخلی و خارجی و با وجود وارد شدن صدمات زیاد به جعبه های سیاه این هواپیما همه اطلاعات ذخیره شده که برای بررسی علت سانحه نقش حیاطی دارند با موفقیت بازخوانی و در اختیار کمیته بررسی سانحه قرار گرفت.

وی اظهار داشت: در هشتمین جلسه کمیته بررسی سانحه هواپیمای آنتونوف 140 توضیحاتی از دو گروه شاهدان عینی و بررسی سیستم های هواپیمای آنتونوف 140 ارائه شد و اعضای کمیسیون به بحث و تبادل نظر پیرامون نتایج حاصل از بررسی اطلاعات خروجی از دستگاههای ثبت و ضبط پروازی FDR و CVR، پرداختند.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: همچنین مقرر شد قطعات و تجهیزات مختلف هواپیما برای انجام آزمایشاتی نظیر تست خستگی، بررسی ساختارهای مولکولی و متالوگرافی به آزمایشگاههای معتبر داخلی یا در صورت نیاز به مراکز خارجی ارسال شود.

وی خاطرنشان کرد: در این جلسه گزارشی از بازدید قاضی پرونده و اعضای معرفی شده از سوی سازمان بازرسی کل کشور از شرکت هواپیمایی سپاهان ارائه و مقرر شد در جلسات آینده ،یافته های تخصصی دیگر گروه های کمیته به صورت کامل ارائه شود.
 

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب