امروز: سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ [2024/04/16]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5816 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۴:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

فعلا قصد بازگشت به تلویزیون را ندارم / پاییز امسال «ماه تی‌تی» را برای شبکه نمایش خانگی میسازم

خبرایران: داوود میرباقری درباره‌ این‌که آیا با بسته شدن پرونده‌ «شاهگوش» دلش برای این پروژه تنگ می‌شود؟ گفت: می‌خواهم فعالیتم را همچنان در عرصه‌ طنز و شبکه‌ نمایش خانگی ادامه بدهم، بر این اساس قصد دارم، پاییز امسال کار جدیدم را برای این شبکه کلید بزنم.
فعلا قصد بازگشت به تلویزیون را ندارم / پاییز امسال «ماه تی‌تی» را برای شبکه نمایش خانگی میسازم

داوود میرباقری کارگردان سینما و تلویزیون  گفت: من پیش از این هم در حوزه‌ی نمایش، اغلب کارهایم با فضای طنز همراه بوده و با این فضا بیگانه نبودم، بلکه در فضای طنز نفس کشیدم، زندگی کردم و برایم شناخته شده بود تا این‌که موقعیت تولید «شاهگوش» فراهم شد و آن را کار کردیم. بر این اساس برای شبکه‌ی نمایش خانگی و جایگاهی که دارد، احترام خاصی قائل هستم و برنامه‌ریزی کردم تا ان‌شاءالله کار بعدی‌ام را در قالب سریال در این شبکه در حوزه‌ی طنز ادامه بدهم.

 

او درباره‌ی جدیدترین کار نمایشی‌اش در حوزه‌ی طنز، توضیح داد: «ماه تی‌تی» جدیدترین کارم در شبکه‌ی نمایش خانگی است که در مرحله‌ی پیش‌تولید قرار دارد و فیلم‌نامه‌ی آن در حال نگارش است. نگارش «ماه تی‌تی» توسط آزاده محسنی، الهه میرباقری و خودم انجام می‌شود.

«سلمان فارسی» آماده‌ تولید

کارگردان «مختارنامه» درباره‌ی آخرین وضعیت پروژه‌ی «سلمان فارسی»‌ و تولید این سریال «الف ویژه» برای تلویزیون نیز به خبرنگار ایسنا گفت: منتظر فرصت هستیم تا تلویزیون کمی وضعش بهتر شود و شرایط مالی‌اش بهبود یابد. سریال «سلمان فارسی» آماده‌ی تولید است و فقط به تأمین اعتبار نیاز دارد، هرچه زودتر اعتبارش فراهم شود، می‌توانیم کار تولید این سریال تاریخی را شروع کنیم.

میرباقری در جمع خبرنگاران درباره‌ این‌که آیا از شبکه‌ نمایش خانگی راضی است؟ توضیح داد: همان‌طور که تأکید کردم، برای این شبکه حرمت و احترام خاصی قائل هستم که این حرمت، واقعی است و نمایشی نیست. شبکه‌ی نمایش خانگی، شبکه‌ای است که تولیدات در آن بدون واسطه به مردم می‌رسند و حاصل کار را بلافاصله می‌توانیم ارزیابی کنیم که آیا مردم پسندیده‌اند یا خیر. من به‌عنوان کارگردان نمی‌توانم به آمارها اعتماد کنم، به‌دلیل این‌که خودم مستقیما درگیر استقبال از کارهایم نیستم، اما در شبکه‌ی نمایش خانگی این امکان وجود دارد که متوجه شویم، کارمان از سوی مردم مورد استقبال قرار گرفته است یا خیر.

شبکه‌ نمایش خانگی امتیاز ویژه‌ای دارد

وی در عین حال اظهار کرد: شبکه‌ی نمایش خانگی این روزها از امتیاز ویژه‌ای برخوردار است و جایگاه مهمی دارد. ضمن این‌که مردم هم در این شبکه، حق انتخاب بیشتری دارند و من به‌عنوان کارگردان به‌خاطر همین اعتماد به این شبکه وارد شدم و بنا دارم باز هم کارم را در شبکه‌ی نمایش خانگی ادامه بدهم.

کارگردان سریال «شاهگوش» در ادامه، به داستان سریال طنز «ماه تی‌تی» اشاره کرد و گفت: داستان این مجموعه به سربازی مربوط است که همسرش توسط مغول‌ها دزدیده‌ می‌شود، نام همسر او «ماه تی‌تی» است. این سرباز درصدد گشت و گذار به‌دنبال «ماه تی‌تی» است. فضای «ماه تی‌تی» خاص و طنز است و از جمله کارهایی است که خودم آن را دوست دارم و حدود 18 - 17 سال پیش، سناریوی آن را به‌شکل سینمایی نوشتم؛ اما امکان ساختش فراهم نشد. اکنون تصمیم داریم آن را به یک سریال بلند تبدیل کنیم. امیدوارم بتوانیم این‌بار موفق شویم.

وی درباره‌ انتخاب بازیگران سریال «ماه تی‌تی» اعلام کرد: چند بازیگر ذهنی برای کارم انتخاب کردم؛ اما هنوز برای حضور آن‌ها به قطعیت نرسیده‌ام که بتوانم اسامی آن‌ها را اعلام کنم.

میرباقری در پایان، درباره‌ی زمان کلید خوردن سریال جدیدش در شبکه‌ی نمایش خانگی نیز گفت: امیدوارم پاییز امسال «ماه‌ تی‌تی» کلید بخورد.

 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب