امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 583 تاریخ انتشار: شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۱۲:۵۸:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

پيام وزير نفت به مناسبت سال روز تاسيس شركت ملي حفاري ايران

خبرایران :بيژن زنگنه در پيامي بر لزوم اتخاذ راهكارهاي اساسي در استانداردسازي فعاليت‌ها، افزايش بهره‌وري، تضمين كيفيت خدمات، اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت در صنعت حفاري تاکيد کرد.
پيام وزير نفت به مناسبت سال روز تاسيس شركت ملي حفاري ايران

به گزارش خبرایران: بيژن نامدار زنگنه، وزير نفت جمهوري اسلامي ايران در پيامي يه مناسبت سالروز تاسيس شركت ملي حفاري ايران، بر ضرورت اتخاذ راهكارهاي اساسي در استانداردسازي فعاليت‌ها، افزايش بهره‌وري، تضمين كيفيت خدمات، اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت در صنعت حفاري تاکيد کرد.

به نام خداوند جان و خرد

همكاران ارجمند

مايه مباهات و خرسندي است كه در سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي و در آغازين سال فعاليت دولت تدبير و اميد، سي و چهارمين سالگرد تاسيس شركت ملي حفاري ايران را به تلاشگران سخت‌كوش اين شركت صميمانه تبريك و تهنيت عرض كنم.

آنچه كه روشن است كاركنان سرافراز صنعت نفت كشور به عنوان پيشتازان افتخارآفرين عرصه صنعت و اقتصاد به‌رغم برخي مشكلات و بي‌مهري‌ها و عبور از شرايط سخت و دشوار فرآيند توليد نفت را همچنان تداوم بخشيده ضمن تامين نيازهاي ارزي كشور موتور توسعه اين صنعت عظيم را پيوسته روشن و فعال نگه‌داشته‌اند.

در تاريخ پرفراز و نشيب صنعت نفت كشور تاسيس شركت ملي حفاري ايران با درايت و تدبير امام راحل (ره) نقطه عطفي به شمار مي‌رود كه فتح قله‌هاي خوداتكايي و شكوفايي صنعتي را سرعت بخشيده و زمينه‌هاي مطلوبي را براي نمود استعدادها و خلاقيت‌هاي كاركنان فراهم كرد.

امروز صنعت حفاري كشور نيازمند اتخاذ راهكارهاي اساسي در استانداردسازي فعاليت‌ها، افزايش بهره‌وري، تضمين كيفيت خدمات، اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت مي‌باشد و بي‌ترديد متخصصان گرانقدر اين شركت با تكيه بر تجارب گرانسنگ گذشته و استفاده از روش‌ها و فناوري‌هاي جديد و تحول‌يافته در تحقق اهداف توسعه‌اي صنعت نفت خواهند كوشيد.

اميدوارم به فضل الهي و تلاش مضاعف كاركنان بيش از پيش شاهد رشد و بالندگي اين صنعت راهبردي باشيم. براي كليه همكاران ارجمند در صنعت حفاري كشور موفقيت، سربلندي و نيك‌روزي آرزو مي‌كنم.

 

مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب