امروز: چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/24]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5834 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۱۸:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

رابطه عاشقانه همزمان رئیس جمهور فرانسه با سه زن+ تصاویر

خبر ایران :انتشار خبر رسوائی اخلاقی اولاند و ارتباط داشتن او با سه زن در یک دوره زمانی پاریس را به لرزه در آورده است. انتشار کتاب والری تریروایلر ۴۹ ساله، همسر سابق (همسر غیررسمی) اولاند تبعاتی برای رئیس جمهور فرانسه به همراه خواهد داشت.
رابطه عاشقانه همزمان رئیس جمهور فرانسه با سه زن+ تصاویر
به گزارش خبر ایران  روزنامه الحیات چاپ لندن در شماره امروز خود در اینترنت نوشت فرانسوا اولاند رئیس جمهور فرانسه به علت مشکلات سیاسی در پائین ترین سطح محبوبیت قرار دارد و در همین اثنا دیروز کتاب والری تریروایلر 49 ساله و همسر سابق (همسر غیر رسمی) اولاند منتشر شد که در آن به شرح جزئیات روابط عاشقانه خود با اولاند و نحوه جداشدنش از او را منتشر کرد و به مانند صاعقه ای پاریس را به لرزه درآورد.

مجله پاری مانش که خانم تریروایلر در آن کار می کند دیروز بخش هایی از کتاب "به خاطر این لحظه متشکرم" (Merci pour ce moment)  را منتشر کرد. خانمر تریروایلر می گوید 9 سال با اولاند زندگی مشترک داشته است و وی در این مدت همزمان با خانم سگولن رویال ارتباط داشته است. اما موضوع زمانی پیچیده تر می شود که خانم تریروایلر متوجه می شود اولاند با یک هنرپیشه به نام جولی نیز ارتباط دارد.تریروایلر می گوید نخستین بار زمانی متوجه این موضوع شده است که عکس اولاند وجولی را سوار بر موتور سیکلت در رسانه های فرانسه مشاهده کرد. پس از آن متوجه شده است که اولاند مدتی طولانی به این رابطه مخفی ادامه می داده و چگونه سگولن رویال نیز اولاند را پیش از رئیس جمهور شدن در حال غذا خوردن با جولی در یک رستوران غافلگیر کرده است.

تریروایلر گفته است نمی خواهد درباره این موضوع مصاحبه مطبوعاتی داشته باشد و قصد تبلیغ برای کتابش را ندارد و با انتشار این کتاب فقط خواسته است اعلام کند که در مدت یکسال و نیم در کاخ الیزه چگونه در انزوا زندگی کرده است.

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب