امروز: سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/23]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5835 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۹:۲۲:۱۰ بعد از ظهر نسخه چاپی

صمد مرفاوی،اولين مربي مستعفي ليگ چهاردهم/مشکل تردد دارم، خداحافظ صبا

خبر ایران : سرمربی صبا بعد از تساوی 2-2 امروز مقابل راه آهن مشکلات رفت و آمد به قم و دیگر مسائل را عامل استعفایش از هدایت این تیم قمی عنوان کرد .
صمد مرفاوی،اولين مربي مستعفي ليگ چهاردهم/مشکل تردد دارم، خداحافظ صبا
به گزارش خبر ایران وی  گفت:چند هفته است که در صبا کار می‌کنم، امروز آخرین روز کاری من در این تیم بود چرا که رفت و آمد برای من و خانواده‌ام مشکل بود، همکارم ساکت الهامی هم به من گفت که در صبا نخواهد ماند. البته مشکل من تنها همین موضوع نیست .مسائل دیگری هم دخیل بوده است که جلوی کار کردن را می‌گیرد و من با این شرایط دیگر نمی‌توانستم مربی‌گری کنم. البته اتفاقی برای تیم نمیفتد چرا که تیم شرایط خوبی دارد. من تصمیمم را گرفته‌ام چون دیگر نمی‌توانم ادامه دهم، عضو خانواده صبا بوده و هستم و دوست ندارم مسائل خانوادگی را بیرون مطرح کنم.سرمربی مستعفی صبای قم در خصوص اینکه آیا برنامه‌ای برای حضور در تیم نفت مسجد سلیمان دارد، گفت: چنین موضوعی درست نیست چرا که اگر می‌خواستم این کار را انجام بدهم در ابتدای فصل از این تیم پیشنهاد داشتم تا تیم را خودم ببندم. با مسئولان صبا هم صحبتی نداشته‌ام و خودم این تصمیم را گرفته‌ام، موضوع را تا این لحظه با آنها مطرح نکرده بودم اما به این جمع‌بندی رسیدم که دیگر نمی‌توانم ادامه دهم.
مطالب پربیننده
آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب