امروز: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ [2024/04/26]
ما را در فیسبوک دنبال کنید ما را در توییتر دنبال کنید ما را در گوگل پلاس دنبال کنید خروجی RSS جستجوی پیشرفته سایت پیوندهای سایت
کد خبر: 5857 تاریخ انتشار: جمعه ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۹:۱۰ قبل از ظهر نسخه چاپی

با هدف هم افزایی و تعامل بین گروهی ؛

نشست های هم اندیشی بین اعضای گروه دوام محلات منطقه 11

خبرایران: شهردار منطقه 11 گفت: به منظور هماهنگی ،هم افزایی و تعامل کارآمد با اعضای گروه های دوام محلات؛ نشست های هم اندیشی و هم فکری برگزار می شود.
نشست های هم اندیشی بین اعضای گروه دوام محلات منطقه 11

به گزارش خبرایران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 11 ، مهران اعتمادی شهردارمنطقه 11 و رییس ستاد مدیرت بحران با اعلام این خبر اظهار داشت: از آن جایی که داوطلبین واکنش اضطراری محلات اولین حلقه های زنجیره امدادی محلی در زمان حادثه بوده ، سرمایه های اجتماعی امداد ونجات محلات محسوب می شوند و هم چنین به ویژگی های مختلف محیطی، جمعیتی، فرهنگی و بومی محله خود آشنایی دارند ؛در برنامه ریزی های مفید و موثر مربوط به تشکیل و ترمیم گروه دوام محلات به ویژه برنامه های پایدار سازی و باز آموزی اجرای مانورهای گوناگون آموزشی و..... تاثیر گذار هستند.
مهندس اعتمادی در ادامه بیان داشت: به همین منظور ستاد مدیرت بحران با برگزاری نشست های
 هم اندیشی با سرگروه ها و اعضای فعال دوام محلات؛ نسبت به جمع آوری نظرات و پیشنهادات گروه دوام اقدام و پس از ارزیابی پیشنهادات و راهکارهای اجرایی ، نسبت به تحقق در خواست دوامیان اقدام خواهد کرد.
شهردار منطقه 11 خاطرنشان کرد: اولین مرحله این نشست ها برگزار شده و دومین مرحله نیز در نیمه دومین شهریور ماه در سالن مدیریت بحران منطقه واقع در میدان حسن آباد برگزار خواهد شد..
 

آخرین اخبار
© استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع (خبرایران) مجاز می باشد.
طراحی، تولید و اجرا: دلتاوب